piątek, 6 marca 2015

Emo Dreamers czyli MSP

Tak wiem że ten temat pojawił się wcześniej no ale nie miałam czasu o tym napisać , ponieważ za nie cały miesiąc mam sprawdzian szóstoklasisty :P No ale jeśli chodzi o Emo Dreamers to wymyśliłam kategorie co według mnie jest najfajniejsze , więc zaczynamy ! Najfajniejszym ciuchem są te buty ale na screenie macie cały fajny zestaw ( nie zwracajcie uwagi na to że nie mam spodni po prostu zapomniałam :P). Najfajniejsza animacja to ta na której mamy taki fajny ogonek jak u diabła ale w kształcie serca , jest ona z kategorii Zabawa & Czat . A najfajniejsza rzecz to ... ta słodka maskotka takiej jakby emo nastolatki .Tła już się nie czepiałam jeśli chodzi o screen ale najfajniejszy to różowy ^^ no i nie jest dla VIP .

A tu macie screena :

Do następnego posta ^^ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz