wtorek, 3 marca 2015

Wtorkowa opowieśc z MSP

Hejo! Dzisiaj powiem coś o MSP . Ja na MSP głównie jestem dla tego że , lubię rozmawiać z fajnymi ludźmi. No na początek temat . Tematem na MSP jest film który zapewne każdy już oglądał czyli Kraina lodu (ang.Frozen) Dodali ciuchy głównych postaci co mi się spodobało :) Spodobała mi także się animka w której czarujemy kwiatami ^^ Sorki jak bym umiała ( a niestety nie umiem :( ) robić skreny to bym wam pokazała bardziej o którą animkę chodzi ( mam nadzieje że się domyślicie ) No ale trudno. Dzisiaj coś postanowiłam napisać ale nie wiem dokładnie kiedy będę pisać o MSP ale na pewno dwa razy w tygodniu.I nwm czy dokładnie we wtorek . Ale postanowiłam że w dniu kiedy zmienią temat ( nawet jeśli będzie to jutro ) będę o tym pisać.A tak na koniec to jeśli chcecie mnie dodać do znaj na MSP to nazywam się Caitlin KittenBerg ( tak , tak samo jak tu :P)

Do następnego postu :) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz