sobota, 11 kwietnia 2015

Lisa Quest Cz. 1

Dzisiaj LISA QUEST !! YEY ! Tyle się działo i zrobiłam tyle screenów !! Opowiem wam to po kolei . A więc .... No może na początek śmieszny screen u mistrza szpiegów :)
Ech te wiewióry i szpiedzy którzy mają kuku na ich punkcie :P No a wracając do Lisa Quest ....
Musiałam znaleźć cztery księgi do ceremonii światła ale na razie są tylko dwie . Pierwszą dostaliśmy od mistrza szpiega , a żeby zdobyć drugą musiałam pojechać do grobowca Jarla , a potem poprosić Linde rzeby użyła swojej mocy do otworzenia księżycowych wrot ( skałki ) a wyglądało to tak :
Wrota się otworzyły a w środku była księga i ..... kolejne wrota O_O :
Po tym razem ze StarShinem szukaliśmy wskazówek dotyczących Lisy , oczywiście je znaleźliśmy i rozmawialiśmy z Lisą uwięzioną  w pandorii :
Lisa mówiła nam wtedy że może ją uratować Śpiąca Wdowa . Na początku myślałam że to Baronowa ale nie ! To drzewo i to pradawne ! A dowiedziałam się tego od Lindy która czytała książki i opowiedziała historie że tam gdzie są zapomniane pola to był kiedyś las ale hrabia zbudował tam Jarlehiem dla swoich koni i że w ogóle na Jorvik są  ( były ) trzy takie pradawne drzewa ( w górach jodłowego gaju jest magiczne nie pradawne ) czyli to w złotych wzgórzach , i dwa na zapomnianych polach i pewnie teraz się zastanawiacie ( albo nie ) bo na zapomnianych polach jest tylko jedno takie drzewo ale były dwa a jedno zostało ścięte i te co teraz jest zostało w rozpaczy i żałobie bo tamto drzewo to towarzyszyło mu w ich pradawnym życiu :
Potem musiałam naładować swoje światło Aiden i w butelkę napełnić łzy z kwiatów Aiden i podlać tym drzewo ale o północy , musiałam czekać :
Tak to wyglądało jak się obudziło oczywiście musiałam rozmawiać z tym drzewem i je przekonać że znam Lisę i jestem członkinią Strażników Aiden itd. ( i tak dalej ) Potem jak je przekonałam zaczęło ratować Lisę :
Nawet to fajnie wyglądało.Potem mówiło że nie wie czy to wystarczyło czy ona uratowała Lisę no i jak chciałam ( co ja mówię zadanie mi kazało ?? ) powiadomić o tym StarShina moja SnowIce wpadła w pułapkę i pojawiło się ( w krzakach ) Dark Core !! ;
No oczywiście z Justinem :P Ale muszę przyznać fajne mają ciuszki firmowe :P xD Groziło mi że tak jak Lisę zamkną w pandorze :( brrr No i ni z tąd ni z owąd pojawiła się Lisa na Starshinie i dopytywała się o Justina co on tu robi itd. No i potem się z nimi policzyła :
A potem uratowała mojego konika ^^ :
JEJ wszyscy szczęśliwi !!! Potem odprawiło się spotkanie i Lisa mówiła że jak ją uwięzili w pandorze to czuła Anni ( jedną z jeźdźców dusz ) . No ja podejrzewam że ona się przyłączyła do Dark Core ! Ale nie jestem pewna . Oczywiście trzeba odszukać jeszcze 2 księgi ceremonii ...
                                                                        C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz