poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Trzeci i ostatni dzień Lisa Quest

Hej dzisiaj był ostatni dzień Lisa Quest ! No i mam już 17 level :) Dzisiaj musiałam pojechać do muzeum żeby pożyczyć harfę Aideen . Oczywiście dał mi ją i w ogóle super :) :
Dalej musiałam z Lisą nauczyć się pieśni Aideen więc pojechałam z nią do zachodniej góry klifu czy coś takiego :P :
wiecie tam gdzie jest magiczne drzewo :) No musiałam jeszcze czekać do tak zwanej ,, jutrzenki " xD i moja postać zjadła sobie TONĘ CZEKOLADY !! Szczęściara :) :
Po tym czasie łapałam fragmenty piosenki Aideen no i było w ogóle ładnie :) :
Gdy ją złapaliśmy , musiałam pojechać tam gdzie były korzenie tego drzewa i z Lisą przejechać przez rzekę do Doliny złotych wzgórz żeby te korzenie się mogły połączyć :
Po tym pojechałam do drzewa a potem oddałam do muzeum harfę i wszystko było GIT ! :)
To tyle z Lisa Quest do zobaczenia w kolejnych aktualizacjach ( ale to było zadanie nie aktualizacja :P ) i pamiętajcie ( teraz moje powiedzonko ) Don 't wory , Be happy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz