niedziela, 12 kwietnia 2015

Lisa Quest Cz . 2

Postanowiłam że Lisa Quest podzielę na trzy części :) Więc dzisiaj spotkałam się z Lisą w stajni Jorvik i zrobiłyśmy sobie mały wyścig do pradawnego drzewa ( żeby Lisa mogła spłacić mu dług ) :) No i wygrałam :) Ale jak przyjechałyśmy drzewo nie rozmawiało z Lisą , ja musiałam .
 Drzewo powiedziało że musimy jego korzenie połączyć z drzewem w GHV ( Dolinie złotych wzgórz ) ale nie wiedziałyśmy na początku ( z Lisą ) jak to zrobić :/ Pojechałyśmy zobaczyć te korzenie :
Pojechałam do Lindy żeby nam dała jakieś wskazówki na ten temat . Powiedziała że musimy to zrobić sposobem takim jakim zrobiła to Aiden stwarzając wyspę Jorvik . Potrzebne są nam światło Aiden ( które mam ja ) i Harfę ( która jest w muzeum w Jorvik ) Nawet Linda nam powiedziała znaczenie flagi Jorvik , jak przeczytacie to na tym screenie to będziecie wiedzieć :
Niestety musi do miasta podwieźć nas kamerdyner Baronowej , ale gdy Linda i Lisa się go zapytały powiedział że potrzebuje zgody rodziców . Dziwnie nie ? Dlatego ja musiałam z nim rozmawiać , ale się zgodził , niestety podwiezie nas dopiero jutro :( :
Do jutra w kolejnym poście z Lisa Quest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz