środa, 12 października 2016

Aktualizacja 12.10.2016, Urodzin ciąg dalszy + nowe maści

Heeeeeey :3

Dzisiaj środa, a z tym idzie aktualizacja Star Stable :3
Co dodali tym razem ?

***

Extra czas na urodzinowe zadania

Czyli 5 urodzin Star Stable Online ciąg dalszy :)
Równa się to z wyścigami urodzinowymi, quizami, tortem w Jodłowym Gaju i wszystkimi rzeczami w SSO związanych z urodzinami.


Nowe maści koni

Do Jorvik zawitały trzy nowe maści koni z ras :

* Morgan - 790 w Jodłowym Gaju
* Koń Pełnej Krwi Angielskiej - 890 w Księżycowym Sierpie
* Kuc Islandzki - 969 w Nowej Grani

Jak się wam podobają nowe maści? Kupujecie któregoś?

Nowe ubrania

Standardowo znajdziecie je w JCP :)

Moje zdanie 

Jeśli chodzi o dodatkowy urodzin SSO, to nie mam tu żadnych zastrzeżeń. Dla dużej ilości graczy jest to dobre, ponieważ jeśli nie mogli wejść do gry w tamtym tygodniu, to mają taką szansę w tym.
Też nie spodziewałam się od SSO czegoś większego, ponieważ moją masę pracy z większymi aktualizacjami jak np, nowe stajnie które mają być pod koniec tego roku czy nowy teren który prawdopodobnie wejdzie do gry w listopadzie.

Co do koni. Powiem wam szczerze, że nie są złe i są ładne. Jednak ja raczej nie będę wzbogacać się o kolejnego konia, a przynajmniej nie w tym tygodniu. Jak już miałabym wybierać pomiędzy tą trójką, to w zasadzie Morgan jest całkiem uroczy. Szczególnie jego piękne oczka.

Do następnego postu - Kefir


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz