środa, 26 października 2016

Po krótkiej przerwie + najlepsza zajawka w historii!

Hey wszystkim.

Przepraszam za to że nie było postu w tamtym tygodniu, po prostu byłam dość zajęta i nie wystarczyło mi na wszystko czasu.
Dziś post z aktualizacji powinien się już pojawić.
Postanowiłam że dam tu wam parę zdjęć z gry dotyczące ostatniej aktualizacji, w której przywitaliśmy Halloween.


Łapanie duchów to zdecydowanie moje ulubione zajęcie w grze podczas Halloween 


W szczególności uwielbiam te duszki z marchewką ^^

W niedzielę razem z dziewczynami udało mi się spotkać galopującego Thompsona.
Za niedługi czas napiszę tu o dzisiejszej aktualizacji, ale korzystając okazji ...

Wyrażę swoją opinię o nadciągającej świetnej aktualizacji ...

O Naszej Nowej Stajni!

Tak, w poniedziałek dostaliśmy główną zajawkę naszych nowych stajni, które pojawią się już w Listopadzie tego roku.

Liczba koni w stajni

Obecnie w naszej stajni możemy posiadać tylko 10 koni oraz resztę na wyspie koni za którą trzeba płacić. W nowej stajni, ulegnie to zmianie. Będziemy mogli posiadać w niej 12 koni w stajni macierzystej, za to reszta będzie tkwić na padoku który ( i tu jest najlepsze ) będzie całkowicie za darmo! Natomiast jeśli dwa miejsca, to dla nas za mało, będziemy mogli powiększyć naszą stajnie ( za opłatą oczywiście ) od 12 do 14, 16 oraz ostatecznie do 18 koni w naszej stajni.

Padok działa dokładnie w ten sam sposób co wyspa koni, jednak będzie on za darmo.

Kolejne zajawki naszej nowej stajni ujawnią się za parę tygodni.

Ja nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę doczekać. Jest także pewna, że z uwagi na to że w listopadzie dodadzą nowe stajnie, które wymagają sporo pracy, to oznacza że prawdopodobnie nie dostaniemy nowego terenu w grze. Mi tam szkoda tego nie jest, jednak mogę się mylić. Tak czy owak, nie mogę się doczekać nadchodzącego miesiąca!

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz