środa, 26 października 2016

Aktualizacja 26.10.2016 Halloween ciąg dalszy.

Hey :3

Tak jak mówiłam we wcześniejszym poście, przyjdę tu do was z dzisiejszą aktualizacją.
Oto i jestem :)

Małe żabki! Kup swoją żabkę!

Do Jorvik zawitała nowa osoba zwana Fridą Frog. Frida uwielbia żaby  chcę się dzielić miłością do nich z innymi mieszkańcami. Fridę można spotkać gdzieś na Lustrzanych Bagnach, tam możesz kupić od niej jedną z trzech żab. Ja oczywiście jedną kupiłam i nazwałam ją Frosh. Nowe żaby tak jak świnki, mają inne animacje. U mojej przyuważyłam że wystawia język od czasu do czasu. Dodam także bardzo ważną rzecz - Frida się porusza dlatego może być w innym miejscu niż znaleźli ją inni.

Kościsty Kefir w trakcie poszukiwań kupca żab ...



W tym miejscu znalazłam Fride. 

Frosh i jego nowa właścicielka.
Jak wspominałam, żabek jest trzy a każda jest w innym kolorze. Do wyboru masz :

• Turkusową za 29 SC ( czyli taką jak Frosh )
• Niebieską za 69 SC
• Klasyczną, zieloną za 199 SC

Halloween trwa w najlepsze…

Jeśli nie zrobiliście jeszcze zadań z zeszłego tygodnia, nadal macie na to szansę. Dlatego nie trać czasu i odwiedź tajemniczą dziewczynkę w lesie złotych liści, poszukaj galopującego Tomphsona, postaraj się zebrać wszystkie duchy błąkające się po Jorvik, spróbuj złowić tyle jabłek ile tylko dasz radę no i skorzystaj ze sklepów Halloweenowych i kup fajny kostium ^^

No, więc prawdopodobnie to ostatni lub przedostatni tydzień halloweenowy. Powiem wam że ja naprawdę bardzo lubię to święto, jest jednym z moich ulubionych jeśli chodzi o SSO. Kojarzy mi się z moim powstaniem, gdyż jak wiecie a może i nie, Caitlin powstała gdy było jeszcze Halloween.

Ja się z wami żegnam.
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz