środa, 16 listopada 2016

Aktualizacja 16.11.2016 | Cienie!

Witam wszystkich bardzo serdecznie w tym oto aktualizacyjnym poście.

Dziś Star Stable sprawiło nam, nie dużą ale mnie bardziej zadowalającą niż reszta aktualizację.
Także przejdźmy do niej!

Nowa funkcja cieni: wywiad z naszym programistą Rasmusem

Dziś do świata SSO zawitały cienie, Cienie ma każdy gracz, każdy nasz koń, każda postać w grze oraz większość rzeczy nas otaczających. Oczywiście żeby zobaczyć efekt pracy Rasmusa trzeba najpierw włączyć cienie w opcjach gry, a potem możecie się już tylko zadowalać. Ja byłam mega zachwycona gdy po raz pierwszy włączyłam tę opcję. Byłam naprawdę podniecona tym wszystkim i nie mogłam się napatrzeć na biegnący cień naszego konia :D



Wywiad z Rasmusem - twórcą cieni w SSO - znajdziecie tutaj : Kliknij mnie ^^

Nowe ubrania

Jak co tydzień, do znalezienia w Jorvik City Plaza :)

Aktualizacja z poprawką dot. prędkości

Ten uczuć gdy jesteś najlepsza w historii w jednym wyścigu, już się cieszysz że następnego dnia dostaniesz choć raz wypłatę za coś w czym jesteś dobra, ale następnego dnia tego nie dostajesz a potem sprawdzasz co jest tego przyczyną, a okazuję się że przyczyną tego jest gracz z czasem wziętym z kosmosu. - Znacie to uczucie?

Boże jaka ja jestem szczęśliwa! Nareszcie uczciwość ponownie nastąpi. Nawet nie wiecie jak ja nienawidzę tego buga ;-;

Oczywiście rankingi są zresetowane, dlatego od dziś możemy zacząć od nowa, a gracze z bugiem na szybkość mogą przynajmniej uczciwie postarać się o nagrodę.

Wiadra pełne wody!

Każdy kto ,, ręcznie " karmi konie, czyli wiecie .. nie kupuje stajennej, wie co oznacza ból łażenia po wodę, gdyż jej porcji były tylko trzy. Od dziś to się zmienia! Od dnia dzisiejszego w wiadrze będzie mieścić się 12 porcji wody! Jej ^^

Targ koni

Gości w Forcie Pinta :)

Wiadomości o grze Star Stable

Oczywiście na kanale SSO znajdziecie wieści z gry opowiedziane przez Game Master Ylve. Dodam że pokarzę nam ona zajawkę nowych stajni które dodadzą już 30 listopada! Dodam że po tej zajawce, coraz bardziej nie mogę się doczekać tego pięknego dnia ... ahh.


Zajawkę z nową stajnią znajdziecie w : 0.52, jednak zachęcam do obejrzenia całego odcinka :)

Ja powiem tylko, że jestem naprawdę zadowolona z dzisiejszej aktualizacji :)
A już za tydzień ... Mustangi

Do następnego postu - Kefir

2 komentarze:

  1. szczerze to się zawiodłam :C miały być stajnie ;-; jestem tak zawiedziona ;;;---;;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądziłam że dziś będzie teren gdyż zawsze był w listopadzie a za tydzień są mustangi no a za dwa tygodnie są stajnie ( mówili że pod koniec więc pomyślałam że w ostatnią środę listopada ) więc pomyślałam że to teren dodadzą, no ale co poradzić i tak dzisiejsza aktualizacja jest jedną z lepszych od kilku dobrych tygodni.

      Usuń