środa, 30 listopada 2016

Aktualizacja 30.11.2016 | Nowe stajnie :DD

Witajcie w kolejnym poście.

Dziś długo wyczekiwana przez wszystkich aktualizacja ^^
STAJNIE!

Przejdźmy do omawiania :DD

Nowe, wyremontowane stajnie, specjalnie dla Ciebie!

Powiem wam, że ja byłam naprawdę mega podekscytowana. W zasadzie to nadal jestem xD
Nareszcie dziś, mogłam wejść do nowej, wyremontowanej stajni.

Też zrobię tu małe porównanie starych i nowych stajni macierzystych.
Dzięki bogu, że zrobiłam te zdjęcia w poniedziałek xD

Tablica z opcjami

Kiedyś
Teraz
Tablica ma te same opcję co poprzednio prócz opcji wysyłania koni na wyspę koni, z powodu takiego że teraz robi się to przy boksach. Jednak wygląd się zmienił i teraz wygląda to naprawdę fajnie :D

Szafa

Kiedyś

Teraz
Szafa nie zmieniła swej zawartości jednak zmienił się jej wygląd. Wygląd teraz bardziej rozbudowaie i elegancko. W naszych nowych stajniach obok szafy mamy dekorację taki pseudo prysznic dla koni, jednak możemy tam napełnić wiadro.

Wejście do stajni

Kiedyś

Teraz
Kiedyś mieliśmy jedno wejście do stajni, aktualnie mamy ich dwa ( o ile się nie mylę ) Ogólnie stajnia jest bardziej rozbudowana co mi się naprawdę podoba.

Boksy


Kiedyś

Teraz
Jeszcze wczoraj w naszej stajni mieściło się pięć boksów. Cztery mniejsze ( ja w nich miałam przeważnie po dwa konie ) oraz jeden duży ( gdzie u mnie stały w nim cztery konie ) Aktualnie w stajni mamy 12 boksów dla każdego konia, oczywiście możemy stajnię rozbudować i zmieścić tam więcej naszych przyjaciół.

Dodano też dwa dekoracyjne pomieszczenia oraz jedno w którym możemy usiąść i nalać wody do wiadra, oczywiście możemy do nich wejść.

Zniknęła także wyspa dla koni, jednak zastąpił ją nasz własny darmowy padok. Fajnie prawda?

Jednak stajnie to nie wszystko w dzisiejszej aktualizacji.

Czas na Święta w Jorvik!

Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale już jutro mamy 1 grudnia. Jezu jak ten czas szybko leci xD No i tak, sezon na święta w Jorvik już się zaczął, dlatego w całym Jorvik znajdziemy świąteczne dekorację, mamy też mikołaja w Jarlahiem oraz możemy pomóc radnemu w Srebrnej Polanie. No to co? Czas zacząć już moje trzecie święta w SSO!

Nowe wyposażenie dla koni!

W sklepach znajdziemy nowe wyposażenie dla naszych koni :3

Targ Koni znajduję się w Srebrnej Polanie :D

W zasadzie to już tyle, emocje mi trochę opadły xD
Nagrałam dla was film z pierwszych wrażeń i prawdopodobnie będzie na YT jednak nie wiem czy dziś, czy jutro. Jednak postaram się aby pojawił się on na moim kanale.

Link do kanały w opisie xD

Na koniec piękne zdjęcie Ludwika podczas pierwszej wizyty w stajni




Więcej w nadchodzącym filmiku :)

Do następnego postu - Kefir



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz