środa, 2 listopada 2016

Aktualizacja 02.11.2016! Wędrujący Targ | Bonus : Zdjęcia z Halloween :P

Hey wszystkim :)

Dziś, kolejny post aktualizacyjny, jednak pod koniec jego pokażę wam parę zdjęć z okresu Halloween, których nie miałam jeszcze szansy ich tu wrzucić ^^

Zapraszam!

Wędrujący Targ

Wszyscy gracze Star Stable Online, znają targ Eddie i Ferdinanda jak i najpewniej znają na pamieć jego co dwutygodniowe miejsce pobytu xD Może i nawet zadania z każdego ( jak np. ja :P )
W tym tygodniu oprócz targu Ferdinanda, zawitamy jeszcze jeden - Wędrujący Targ.

Co możesz znaleźć na targu? Ciuchy oraz sprzęt z różnych stron Jorvik których nie znajdziesz nawet w Jorvik City Plaza! Oczywiście od razu mówię, na tą chwilę znajdziemy tam mało rzeczy jednak jestem pewna że z czasem się to zmieni. Skusiłam się nawet na kupno czerwonej bluzy :)

Premierowe otwarcie targu znajduje się w Srebrnej Polanie, miłych zakupów ^^


Targ Koni

Nie zapominajmy o naszym targu koni, który aktualnie znajduję się na arenie Stajni Jorvik.

Żegnaj Halloween 2016

To dziś, oficjalnie w SSO zakończył się okres Halloweenowy 2016. Zdjęto wszelkie ozdoby a i mieszkańcy Jorvik nie chodzą już w kolorowych jak i strasznych przebraniach ( chodzi mi tu o graczy heh ) Także jest cicho jeśli chodzi o Galopującego Thompsona, być może opuścił już Jorvik a może nie ... kto wie? Może kryje się w podziemnych, tajemniczych jaskiniach Jorvik czekając na brak uwagi z twojej strony? Spokojnie, możesz spać spokojnie a przynajmniej do października 2017.

Tak jak pisałam na początku, miałam tu dać zdjęcia z tego roku Halloween dlatego no :
W poszukiwaniu duchów

Kocham to zdjęcie *.*

Nie ma to jak samotna jazda w dzień przed Halloween


Halloweenowe zdjęcie w stylu dziewczyn z 69 Dup lol xD
Także, ten. Mam jeszcze jedne news na koniec.

Reanimacja Aktualności na kanale SSO!

Już za tydzień rusza reanimacja aktualności na kanale Star Stable Online. O nowościach z gry będzie nam opowiadać Game Master Ylva. Oczywiście, nie oznacza to że Matilda nie pojawi się na kanale.

Tak oto wygląda kolejna mała aktualizacja, no ale nie możemy ich oto obwiniać, gdyż jak wiemy już w tym miesiącu wychodzą nowe stajnie macierzyste, przecież to oczywiste że nadal nad tym pracują i na pewno pracy mają dużo. Dlatego musimy to wytrzymać, na spokojnie przeczekać a potem cieszyć się nowymi stajniami :)

Do następnego postu - Kefir ♥

3 komentarze: