czwartek, 4 lutego 2016

Aktualizacja 03/02/2016 Koteły i nowa opcja w Jorvik City Plaza :)

Hey :D

Z góry przepraszam że post i aktu na szybko pojawią się dopiero dziś ale wczoraj nie miałam na to czasu . Po prostu miałam dużo na głowie i jedyne co udało mi się zrobić to nakarmić konie zrobić aktualizacje i ją dla was nagrać i trochę zmontować :)
No ale przejdźmy już do aktu

Nowe narzędzia w sklepie!

SSO postanowiło wykorzystać jeden z pomysłów graczy i dodali do gry nową opcję w JCP :)
Jest to przede wszystkim Filtrowanie rzeczy w sklepie .
Teraz kiedy będziesz chciała zobaczyć nowe rzeczy to nie będziesz musiała szukać nie wiadomo gdzie . Teraz jest od tego przycisk i podpisy ,, Nowe "

Mi najbardziej przypadła do gustu ta kurtka :)
I teraz wiem czemu miałam takie problemy ze sklepem :

Śnieg stopniał!

Tak . Wiosna powróciła do Jorvik :D
I co ? Tęskniliście za tym ? A może wolicie śnieg .
Powiem wam że lubię śnieg w Jorvik ale czasu wiosny i lata też są bardzo fajne :)


Puszysty, koci sklep!

Freja znalazła małe kotki i postanowiła oddać je do adopcji :)
Oczywiście możemy takie kotka zaadoptować ( kupić ) .

Żeby móc kupić takiego słodkiego kota , musisz być przynajmniej ,, Lubiana " w rodzinie Sunfield .

No ale zobaczmy te puszyste mordki ^^

Mi najbardziej podoba się ten czarno biały ^^
Jest taki uroczy ale nie jestem pewna czy chce go mieć .

Nowe wyposażenie !

Oczywiście , tradycyjnie nowe ciuchy :) Teraz nie musisz się namęczyć przy ich szukaniu :D
Masz od tego nową opcję i napisy :)

Targ Koni

Rozkłada się w Forcie Pinta :)

Aktu na szybko !



No więc jak podobała wam się aktualizacja :)
Moim zdaniem najfajniejsza jest ta nowa opcja w JCP :)
A wam ? Co podoba się najbardziej ?

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz