środa, 10 lutego 2016

Aktualizacja 10/02/2016 Walentynki czas zacząć !

Hey :D

W tym tygodniu Walentynki !
Em .. jej :)
Ja jakoś szczególnie nie obchodzę tego święta w rl ale to nie znaczy że nie mogę obchodzić go w SSO :)
Co dodali w dzisiejszej walentynkowej aktualizacji ?

Miłość unosi się w powietrzu!

Tak jak w tamtym roku mamy zadania walentynkowe u Catherine oraz Donalda :)
Mamy też słodkie różowe walentynkowe ciuszki oraz miśki ^^
Ja trochę rzeczy wygrzebałam z szafy , trochę kupiłam .

Nawet owce w ten dzień znajdują miłość ♥

Co ja mam z tym mostem ;-;




Nowe ubrania & wyposażenie!

Jak co tydzień , nowe ciuszki :) Szczerze to wam powiem że ich nie widziałam oprócz tych walentynkowych . Ale walentynkowe naprawdę polecam bo są mega urocze i śliczne :)
A jeśli chcecie przyoszczędzić to wyciągnijcie coś z szafy ;)

Nowa funkcja!

SSO dodało nową funkcję w ujeżdżalni ! Czyli widownie z różnych perspektyw :)
Nawet fajna ta opcja :) Mi się nawet podoba .

Targ koni


Aktu na szybko !

Będzie podzielone na dwie części :) Z tego jedna właśnie się renderuje ^^

No to chyba wszystko na tą aktu :)
Jak wam się podoba ?
Według mnie , jest dość fajna :)
Lubie Eventy w SSO .

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz