wtorek, 9 lutego 2016

Nietypowy Post #1 Pomysły które chce , ale nie mogę zrealizować ...

Hey :)

Jak tam ?
U mnie nuda .
A teraz zastanówcie się ... i to poważnie ...
Czy miałeś/miałaś kiedyś takie uczucie że :

Chcesz coś zrobić , masz na to pomysł a nawet parę , ale nie wiesz lub nie możesz się za to jakoś zabrać i wykorzystać twoją wenę twórczą  ?

I co ? Zastanowiłeś się ?
Mi w tej chwili towarzyszy takie uczucie ...
To jest dziwne uczucie ..
Jest parę pomysłów które dziś do mnie przyszły , a ja nie potrafię lub po prostu nie mogę się za nie zabrać .

Od razu mówię że post będzie deczko nudny :/
Więc : Nie chcesz , nie czytaj
Wyjdź z twojego internetu i uderz głową w najbliższą ścianę , następne wróć tu . Może zmieni ci się umysł i dasz radę to przeczytać .

1. Pierwszą taka rzeczą jest chęć stworzenia komiksu :D Tak mam taką możliwość , wymyśloną fabułę i postacie i w ogóle ... ale mam odczucie że nie uda mi się tego narysować tak jak chce .
A uwierzcie mi że tylko jak mam wenę to coś mi wychodzi .
Zazwyczaj gdy mam kawałek lub dalszą część opowiadania to piszę na kartce , potem gdy mam cały pierwszy komiks to projektuje postacie a dopiero potem zabieram się za komiks .
I jakoś nie mogę się za to zabrać . Jeśli chcecie to kiedyś mogę tu napisać takie jedno opowiadanie , daj znać w komentarzu :)

2. Pomysły na nowe filmy . Mam tych pomysłów tak dużo że w głowie się nie mieści ,
Ale nie mam możliwości na ich zrealizowanie . I myślę nad tym że może kiedyś mi się uda zrealizować choć jeden taki pomysł . Są to między innymi pomysły na różne teledyski , opowiadania i seriale ,

Wow .. pisze to taki i dociera do mnie że to wszystko jest choć trochę związane z pisaniem ..
Powiem wam że mam dużo marzeń i dużo propozycji do tego kim chce kiedyś być ..
jednym z tych przyszłych pomysłów na zarobek na życie jest Pisanie opowiadań , komiksów , książek . Mam dużo pomysłów . Pisze nawet dziennik od wakacji do dzisiaj . Nie mówiąc o tym że piszę bloga . Co z tego że aż tak dużo osób go nie czyta , i tak są jakieś osoby które to czytają i możliwe że im się to podoba  , i jeśli się postaram się nie poddam to w przyszłości może być nas jeszcze więcej ..
Potrzebuję tylko chęci , a ostatnio mam jej coraz mniej ...

Podobają wam się takie posty z niczego ?
Dla mnie to idealne źródło na to żeby wypisać swoje emocje i wziąć się w garść i coś zrobić .
No , jeśli chcecie takich postów więcej to zostawcie komentarz :)
A wy jak się czujecie ?

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz