niedziela, 14 lutego 2016

Plany na Walentynki :)

Hey :D
Jak mijają wam Walentynki ?
Mi w miarę okey .

W tym poście chciałam was trochę poinformować o planach które chce wdrążyć na Yt dzisiejszego dnia .
Otóż planuję dodać 3 filmy ( o ile nie więcej )
Jeden już jest na kanale i serdecznie do niego zapraszam :)

Kolejny się renderuje i jest to Aktu na szybko .
Może jest już parę dni po aktu ale co z tego ! Ja chcę wam to przesłać .
Mam już też miniaturkę .

I zrobiłam wszystkie zadania walentynkowe na reputacje więc jeśli mi się uda to je jeszcze dziś zmontuje .

Oprócz tych parta i aktu planuje jeszcze specialny filmik z okazji walentynek .
Nadal się zastanawiam z czego on może być .
Możliwe że ze wszystkiego :D Nie no bez przesady .
Duża jest możliwość że z tego samego co jest part , ale być może będzie z simsów .
Mam nadzieję że przynajmniej pojawi się na kanale .

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz