środa, 24 lutego 2016

Aktualizacja 24/02/2016 Tydzień Mody powraca :)

Hey

Jak tam ?
Dobrze ? To fajnie lecimy z aktu !

Tydzień Mody w Jorvik

Jeśli gracie w SSO już ponad rok to na pewno pamiętacie zeszłoroczny tydzień mody :)
Ja go miło wspominam .
Trochę mnie zaskoczyli bo zrobili go jakiś miesiąc wcześniej niż w poprzednim roku .
Zeszłorczny Tydzień mody
Ach te wspomnienia .
Jeszcze rok temu miałam jakiś 16/15 poziom a teraz końcówkę 18 .
Ale ten czas leci xD
W 2015

W 2016



Oczywiście jeśli robiliśmy zadania w tamtym roku to w tym ich już nie robimy .
Ale ja pamiętam je do dziś :)

Raptor wraca z nowym singlem!

Raptor ma nową piosenkę ale potrzebuje do niej lepszego teledysku !
Dlatego zachęcam do udziału w konkursie SSO w którym możecie ukazać swoje umiejętności z montowania filmów :)
Więcej informacji

Targ Koni


Aktu na szybko !

Że w tym tygodniu nie było żadnych zadań nie licząc Targu Koni .
To postanowiłam że w tym tygodniu nie będzie aktu na szybko :)

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz