środa, 13 kwietnia 2016

Aktualizacja 13.04.2016 Powrót Góry Lodowej

Elo wszystkim
Jak zwykle w środę opis aktualizacji :D
Zacznijmy więc !

Aktu na szybko znowu nie będzie z uwagi na to że nie było żadnych zadań - tak znowu ;-;

Czas na górę lodową!

Ostatnio widzieliśmy ją w Sierpniu. Dziś znów do nas przypłynęła.
To Góra Lodowa i wraz z nią Foki.

Powiem wam że aż mi wspomnienia wracają bo w tym oto miejscu była moja pierwsza Góra Lodowa jaką zwiedzałam. Pamiętam do dziś wycieczkę na górę z Brooklyn Dogmuntain albo zawód mój i Crystal Kittenborn kiedy chciałyśmy na nią pojechać a tu jej już nie było xD

No ale gdzie znajdziecie tą górę lodową ?
Tym razem Góra Lodowa znajduje się przy Zapomnianych Polach.




Foki najlepszym dodatkiem do siodła!

No czym jest Góra Lodowa bez słodkich fok :3
Jak zawsze na Górze Lodowej znajdziecie taki oto sklepik z fokami.

Kupiliście już jakąś fokę ? :3


Nowe ubrania!

Dodatkowo obok fok znajdziecie również sklepik z ubraniami.
Miłych zakupów życzę :3

Star Stable Show



South Hoof Peninsula ?

Czym jest South Hoof Peninsula ?
Nowym zbliżającym się terenem ^^
Tak moi drodzy za nie wiem kiedy będziemy mogli łazić bo nowym terenie.
Może jeszcze w tym miesiącu ? Może w Maju ? Tylko SSO to wie.
Zwiastun nowego terenu zobaczycie w Star Stable Show a dokładnie w  1.33 :)
Powiem wam że jak tylko zobaczyłam ten zwiastun to od razu mi się to skojarzyło z Meridą Waleczną. Nie wiem czemu. Może przez tą muzykę ? Może przez te tajemnicze runy.
Jestem bardzo ciekawa nowego terenu ^^

To tyle na tą aktualizację, jak wam się podobała ?
No powiem wam że ja bardziej czekam na jakieś zadania.
Wiecie jak jest zadanie to zawsze można też trochę zarobić szilingów jak i PD postaci.

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz