środa, 13 kwietnia 2016

Moje Plany jeśli chodzi o blog :)

Elo znów :)

Dziś piszę do was znowu z przedstawieniem wam paru pomysłów dotyczących tego bloga.
Bo nie muszę chyba mówić że moja aktywność się tu zmniejszyła.

Ostatnio do głowy wpadło mi parę pomysłów by zwiększyć moja aktywność tutaj,
gdyż wiecie albo i nie ale mam drugiego bloga na którym piszę opowiadania o Miraculous.
Ktoś chętny poczytać - Kliknij Mnie :3

Inne posty o aktualizacjach.

Okey o co mi przez to chodzi.
Jak wiecie dziś aktu, ja o niej już pisałam i to w takiej wersji co zawsze.
Ale ostatniej aktualizacji która posiadała zadania pisałam trochę inaczej,a między innymi stylem opowiadającym gdyż pisałam tam jakbym na własne oczy to przeżywała i tak właśnie będę pisać aktualizacje posiadające zadania, Pop prostu przebieg tych zadań będę opisywać jako Caitlin.

Opowiadanie 

Myślę nad rozpoczęciem pisania opowiadania na tym bloga jak i na tamtym drugim.
To opowiadanie opisywało by życie Caitlin przed przyjazdem do Paryża, przed wypadkiem jej rodziców. Nie wiesz o co chodzi w ostatnim zdaniu ? Przytoczę ci trochę z fabuły opowiadania z drugiego bloga - Caitlin Blanc ( tak w opowiadaniu ma na nazwisko Blanc ) jest zwykłą 15-letnią nastolatką która kocha rysować oraz jeździć konno na koniu jej taty - Ludwiku. Mieszka na nie wielkiej wyspie - Jorvik nie daleko Szwecji. Niestety pewnego dnia wakacji ojca Caitlin jak i jej matkę spotyka straszny wypadek. Podczas uspokojenia konfliktu z jedną firmą zagrażającą życie na Jorvik dochodzi do śmierci rodziców Caitlin jak i niektórych żołnierzy. Od tamtej pory Caitlin trafia do sierocińca na 2 miesiące a po tym czasie wyjeżdża do Paryża by mieszkać tam z jej ciocią. Od kąt mieszka w Paryżu jej życie nie jest już takie normalne ....
Na tamtym blogu zajmuję się opowiadaniem w którym piszę przeżycia Caitlin od dnia przeprowadzki do Paryża, tu - pisałabym o tym co działo się przed śmiertelnym wypadkiem kiedy jeszcze była normalną nastolatką.

Zapraszam was też na mojego Tumblra gdzie daję zdjęcia moich rysunków lub z SSO : Kliknij mnie :3

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz