środa, 27 kwietnia 2016

Aktualizacja 27.04.2016 - 19 Poziom :D

Elo drodzy czytelnicy :)
Sprawdźmy co dodali tym razem :)
PS. Mam już 19 poziom :DDD WOW BRAVO JA

Gdzie jest Madison?

Kontynuacja zadań z tamtego tygodnia. No i oczywiście - Opowiadanie z Aktu 

Razem z Chat'em nadal przechadzałam się po nowo poznanym miejscu. Bardzo mi się tu podoba.
Postanowiłam sprawdzić czy nikt nie potrzebuje pomocy więc pojechałam do Latarni, żeby ewentualnie z wysokiego miejsca dojrzeć kogoś w potrzebie. Gdy dojechałam na miejsce dowiedziałam się pewnego faktu - zaginęła Madison.
Pojechałam na farmę żeby sprawdzić czy przypadkiem jej tam nie ma, na miejscu pomogłam trochę w obowiązkach i że Madie na farmie nie było, postanowiłam sprawdzić u Kermita ( tak wiem że to Hermit ale ja wołam na niego Kermit ) Marudy. Kermit też za dużo nie powiedział ( jakby to była nowość) ale i mu pomogłam z sieciami rybackimi. Następnie pojechałam do kręgów, może tam była.
Okazało się że właśnie tam stała Madison i przyglądała się dzikim koniom. Bardzo zainteresował mnie ten temat więc wzięłam Madie na Chat'a i razem trochę z nimi pobiegałyśmy. Znalazł się nawet taki jeden kary koń który postanowił z nami zostać. Madison nazywała go królem koni. Pomogłam jej się trochę z nim oswoić i na niego wsiąść. Już po chwili wiedziałam że to nie był dobry pomysł.
Król odbiegł razem z Madie i musiałam ich zatrzymać. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze. Pożegnałyśmy króla, i zaczęłyśmy wracać do latarni lecz nagle ! Usłyszałyśmy niepokojący dźwięk. Wydobywał on się od strony plaży. Pojechałyśmy w tamtą stronę i zauważyłyśmy odpływający prom. Ale nie taki jak nasz zwykły prom - ja wiedziałam że coś tu śmierdzi i to coś związane jest z Dark Core. Postanowiłyśmy o tym powiedzieć babci Madison. Nie chciała nam uwierzyć. Byłam trochę zawiedziona bo jeśli w to wmieszane jest Dark Core to to nie prowadzi do najlepszych rzeczy. Razem z Madie poszłam na farmę po jej książki a potem się z nią pożegnałam i pojechałam promem załatwić parę innych spraw.



Nasza nagroda - Bluzka




Nowe ubrania i wyposażanie

Nowe ubrania i wyposażenie jak zawsze znajdziesz w JCP :)
Udanych zakupów życzę.

Star Stable Show

Dziś w SSS ( Star Stable Show ) zobaczymy zwiastun nowych koni :DD Są to kuce walijskie i będą w grze już za tydzień. No szczerze to po miniaturce myślałam że będą dodane już dziś no ale. Przynajmniej tyle że za tydzień a nie np. za miesiąc.

19 Poziom :D

Tak jak mówiłam na początku - wbiłam 19 poziom :D
Jej ! Czuję się taka eee ... yy... doświadczona ?
Nie no bez przesady.
Grunt że się cieszę xDD

Aktu na szybko

Właśnie się renderuję :D Tak w tym tygodniu nie miałam żadnych problemów z plikami więc się pojawi możliwe że jeszcze dziś.

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz