środa, 6 kwietnia 2016

Aktualizacja 06.04.2016 Nowa Winnica !

Elo :D

Jak tam ?
Nieważne, przejdźmy do aktu !
PS. Aktu na szybko nie będzie z powodu tego że w aktu była tylko nowa winnica, ciuchy i targ ale targ to targ więc no ...

Nowy wygląd Winnicy!

Winnica zyskała nowy wygląd !
I powiem wam że mi się nawet podoba :)
No ale jak wygląda ?
Tu dum :








Więc mamy już 3 odnowione miejscówki :D
Patrząc na to .. każde odnowione miejsce witałam z innymi włosami a zdjęcia obrabiałam innym programem.

Moorland - odnowione 22 Kwietnia 2015. Oglądałam je w rudym kucyku a zdjęcia przerabiałam w paint ;-; To były takie biedne czasy ...

Fort Pinta - odnowiony 16 Września 2015. Oglądałam go w krótkich, rudych włosach a zdjęcia obrabiałam w IrfanView.

Winnica - odnowiona dziś. Oglądałam ją w moich różowych włosach a zdjęcia obrabiam w Fotor :)

Dżinsowe szaleństwo!

Z okazji odnowienia winnicy SSO stworzyło dla nas ekskluzywną kolekcję dżinsową. Mi bardzo się podoba :) Nowe rzeczy znajdziecie winnicy i JCP.

Targ Koni

Znowu nie zrobiłam zdjęcia i musicie mi to wybaczyć.
Targ Koni rozłożył się w Forcie Pinta.

To tyle na tą aktualizacje, A wam, jak podoba się winnica ?

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz