środa, 4 maja 2016

Aktualizacja 04.05.2016 Kuce Walijskie / Witamy w rodzinie Ludwik !

Elo moja armio Kefirów <3
Pora na co środową aktualizację !
Ruszmy z tym koksem !

Aktu na szybko nie będzie gdyż dziś nie było żadnych zadań. Możliwe że będzie za tydzień. O ile będą jakieś zadania oczywiście :)

Kuce walijskie!


Oto trzy maści nowych kucyków <3
Nie mam ulubionego bo wszystkie trzy maści mi się podobają.
Kuce te możesz znaleźć na południowym kopycie i kupić za 790 sc.
Jedyne wymagania jakie masz to przynajmniej towarzyska reputacja u Kermita ( ta ta czyli Hermita )


Ja pomimo że mnie na nie stać to jakoś szczególnie mnie nie urzekły.
Nie mają tego ,, WOW"
Ale moje szilingi i tak na coś poszły ...

Nowe ubrania i wyposażenie

Jak zwykle w centrum handlowym. Miłych zakupów życzę <3

Targ Koni

Jak to na mnie przystało - zapomniałam zdjęcia. Jeśli mi się uda to jeszcze się tu pojawi.
Tak czy owak targ znajdziecie w zachodnim przylądku.

Tajemniczy most

Kiedy dziś po zrobionej reputacji i zadań z niej chciałam się wybrać skrótem do stajni w Nowej grani. Coś przykuło moją uwagę. Między innymi to :




Wyczuwam że będą z tym jakieś zadania. No nareszcie ! Męczy mnie to ciągłe spadanie z tej góry.
Oczywiście most jest zablokowany ale coś myślę że będzie odblokowany możliwe że może nawet w tym miesiącu ...

Witamy w rodzinie Kittenberg !

Tak jak mówiłam moje szilingi na coś poszły. Jak nie na kucyka to na co ?
Na konia nad którym zastanawiałam się od dłuższego czasu i dziś postanowiłam go kupić.
Od kiedy kupiłam Chat'a to myślałam na tym żeby ... kupić jakiegoś siwego konia.
Tak się stało dziś więc ... przywitajcie Ludwika :

Oto Ludwik. Nowy członek mojej zwariowanej końskiej rodzinki :3
Więcej o Ludwiku na jego stronie ;)

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz