środa, 11 maja 2016

Aktualizacja 11.05.2016 Most w Nowej Grani /Day-1

Elo wam ma armio :D
Czas na co tygodniową aktualizację :D
Co dodali tym razem ?

Aktu zostanie podzielona na prawdopodobnie 2 części 

Problemy z kolejnym mostem...

Kolejny spokojny dzień. Razem z Ludwikiem jechaliśmy na plażę w Nowej Grani.
Przejeżdżając przez miasto zatrzymał mnie burmistrz - Pani Bernardine.
Pomyślałam że nie zaszkodzi wdrążyć się w jakąś rozmowę, może ktoś potrzebuję pomocy.
Pani Burmistrz mówiła o przyszłych planach tego miejsca i przy okazji podziękowała mi za moją pomoc jeśli chodzi o mieszkańców. Postanowiła wdrążyć nowy slogan brzmiący :
,, Nowa Grań - Miasto Bez Kapryśne " Pomyślałam sobie że to dość absurdalna nazwa i trochę taka dziwaczna ale zauważyłam że mieszkańcom się podoba. Mieszkam w Srebrnej Polanie więc to nie moja decyzja jaki slogan powinna mieć Nowa Grań. Zaraz po nowym sloganie, kolejnym pomysłem było odbudowanie mostu łączący Nową Grań oraz Półwysep południowego kopyta. Stwierdziłam że to wspaniały pomysł, i tu pojawiły się pierwsze problemy. Okazało się że robota idzie powoli. Zapytałam się więc kto prowadzi tą budowę. Nic mnie w tym nie zdziwiło jak usłyszałam kto prowadzi tą budowę i że idzie ona powoli. Otóż nie kto inny jak nasz znajomy budowniczy - Donald.
Z mostami nie radzi sobie najlepiej więc pojechałam mu pomóc jak w przypadku mostu do Urodzajnych Hrabstw. Cóż , pomaganie innym idzie mi naprawdę dobrze. Wylewałam cement, usztywniałam podparcia. Ale i tak to nie wszystko i zostało jeszcze dużo do roboty ...




Nowe ubrania & sprzęt!

Sprzęt i ubrania jak zwykle w centrum handlowym :)

Aktu na szybko !

Właśnie renderuję, powinna dziś pojawić się na moim kanale.
( druga część możliwe że jutro ale nie jestem pewna )

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz