czwartek, 26 maja 2016

Aktualizacja 26/05/2016 Nowe maści walijczyków ♥

Elo kochana armio ♥
Z góry przepraszam was za to że wczoraj nie było postu ale to przez to że nie miałam na to czasu.
Ostatnio też rozmyślam nad większą aktywnością na tym blogu. Coś się wymyśli ;)
No ale przejdźmy do tej aktu.

Aktu na szybko w tym tygodniu nie będzie. 

Nowe kucyki walijskie!

SSO sprezentowało nam trzy nowe maści walijczyków.
Oto i one :

Jak wam się podobają ? Moim zdaniem są naprawdę urocze.
W szczególności spodobał mi się siwek <3
A wam ?

Nowe ubrania & wyposażenie

Jak zwykle znajdziesz je w JCP :) Udanych zakupów !

Star Stable Show

Gdy obejrzałam SSS z tego tygodnia, to po prostu na mojej twarzy namalował się uśmiech.
Po prostu zauroczyły mnie szkice postaci. Dało mi to dość wielką motywację i może kiedyś w taki sposób narysuję Caitlin ? Chociaż jak na razie wolę się trzymać mojego aktualnego stylu :)


Chcesz więcej rysunków ? Znajdziesz je na moim tumbrze : Kliknij mnie :3

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz