środa, 18 maja 2016

Aktualizacja 18.05.2016 Ziemniak ♥

Elo kochana armio.
Co przygotowali dla nas w tej aktualizacji ?
Dowiedzmy się :D

Czas na Wiosenny Festiwal! Czyli czas na .. ZIEMNIAKA !

Początek wiosny Jorvik świętuję dość nie typowo. I to wcale nie dlatego że jej początek świętują w maju xD Zresztą sami zobaczcie ;)

Dziś świętujemy pierwszy dzień wiosny. Nie mogłam się doczekać ^^ Uwielbiam te zabawy.
Tegoroczną zabawę prowadził Marley. Udałam się więc z Ludwikiem na jego farmę.
Gdy dojechałam, znalazłam na polu gigantycznego ziemniaka - jak zwykle chociaż jest chyba trochę większy od tego z tamtego roku. Potem zerwałam szałwie i pojechałam po masło. Razem z Marley'em przygotowaliśmy pysznego ziemniaka a następnie - odbył się wyścig w sadzeniu ziemniaków na następny rok. Poznałam też Elvie która pomaga Marley'owi na farmie. Wyścig był super. Ludwik spisał się znakomicie, ale mogło być lepiej. Tak czy owak. To był wspaniały dzień.

A tak a pro po. Wiecie z czym ta aktualizacja skojarzyła mi się jak usłyszałam ,, ziemniak " ?
Tu macie odpowiedź :

Oto Sasha z anime Shingeki no kyojin i jej ziemniak 




Nowe ubrania & wyposażenie

Jak zawsze w JCP. Dodam także że za wyścig z ziemniakiem dostajemy taką słodką czapkę z ziemniakiem :)

Targ koni


Aktu na szybko 

Właśnie ją renderuje :) Dziś na pewno pojawi się na kanale.

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz