środa, 6 lipca 2016

Aktualizacja: 06.07.2016 Poznajcie Melody czyli nowe konie fryzyjskie !

Witam was w poście aktualizacyjnym.
Co tym razem dodał nasz zespół ?
Przekonajmy się :D

Nowe fryzyjczyki

Tak, Star Stable dodali nowe konie fryzyjskie. 
Ja na początku nie byłam co do nich przekonana ale kiedy je zobaczyłam w grze ...
powiem jedno - WOW
Zakochałam się w nich ♥
Nie mówiąc o tym że nie mogłam się zdecydować którego kupić. 
Rasa : Konie Fryzyjskie
Cena : 990 sc
Wymagany poziom postaci : 12
Miejsce kupna : Farma Steva

Mój ( długi ) wybór padł na :


Od razu mówię że animacje mi się mega podobają, jak i ogółem cały jej wygląd. 
Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem to naprawdę polecam nazbierać te 990 sc ♥

Moje konie przeniosły się na stronę ,, Moje Konie " gdzie znajdziecie linki do poszczególnych koni.
Wkrótce pojawi się też Melody.

Sobótkowe szaleństwo!

Sobótkowe szaleństwo u Felix'a i Steva nadal trwają i potrwają tak do 20 lipca ( u Steva ) i 10 sierpnia ( u Felix'a ) 

Plażowa impreza z Timem

Tim zostaje u nas do 10 sierpnia i do tego czasu możemy mu pomagać ile tylko chcemy, wliczając to dzikie densy na parkiecie B)

Targ Koni

Za tydzień pojawi się na padoku w Stajni Jorvik. Tam też zostały przeniesiony stare fryzy z farmy Steva po obniżonej cenie : 790 sc.

Nowe ubrania i wyposażenie

Jak zawsze w Jorvik City Plaza. Może kupisz swojemu fryzowi nowy sprzęt ?

To tyle na tą aktu.
Jakie fryzy kupiliście ? A może nie trafiły w wasze gusta i zostawiliście je w spokoju ?
Dajcie znać w komentarzu :D
A ja wrócę do treningu Ludwika ... tak muszę wziąć się za trening.

Do następnego posta - Kefir



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz