niedziela, 10 lipca 2016

Moje poprzednie konto .. czyli poznajcie Cadence :)

Hey Mieszczuchy ♥

Dziś przychodzę do was z czymś innym niż zazwyczaj.
Jak wiecie gram kątem Caitlin Kittenberg.
Ale wcześniej posiadałam inne konto. Konto które powstało 12.11.2014 czyli dzień po powstaniu Caitlin. Jest to :

Cadence Ponywright.

Postanowiłam że od czasu do czasu będę wchodzić na Cadence.
Ale tylko wtedy kiedy Cadence będzie mieć SR.
Na Caitlin mam SR LT więc nie mam czym się przejmować, Cadence tego nie ma.
Dlatego tak ustaliłam.
Nawet mogę zrobić małe porównanie tych dwóch dziewczyn.

Różnice i Podobieństwa : Caitlin Kittenberg i Cadence Ponywright.

Inicjały : C.KB / C.PW
Powstanie : 11.11.2014 / 12.11.2014
Pierwsze Konie : Appleice (Apple) 15 poziom / Summerjoy(Joy) 15 poziom
Liczba koni : 17/ 1
Włosy : Długie w kolorze pudrowego różu / Krótkie, białe z różowym pasemkiem
Oczy : Niebieskie w obu przypadkach
Star Rider : Lifetime / Brak ewentualnie z kodu
Stajnie Macierzyste : Farma Steva / Fort Pinta
Poziom : 19/12

Jesteście ciekawi jak wygląda Cadence i Joy ?
Proszę, oto i one :



Od czasu będę tu pisać o Cadence kiedy będzie mieć Sr.
Może kupię tu konie których Caitlin nie ma ?
Hmm kusząca propozycja.

Jak myślicie, jaką ksywę mogła by mieć Cadence.
Caitlin nazywana jest Kefirem ( a z tym też ja ) lub Cat, może wy jej coś wymyślicie ?
Piszcie śmiało a zobaczymy :D

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz