czwartek, 7 lipca 2016

Wieczorna sesja i inne takie

Hey Mieszczuchy :3
Jak mija wam wieczór ?
Ja postanowiłam z nudów wejść na SSO.

Dawno nie robiłam zdjęć albo po prostu ich nie wstawiałam.
Tak tym razem udało mi się zrobić parę zdjęć z Melody które nie są takie złe c:




Uwielbiam zdjęcia z uchwyconym źródłem światła takie jak słońce, księżyc bądź latarnia.
Fakt na ostatnim z tych zdjęć tego nie ma, ale i tak zalicza się do tych lepszych.
Latarnia na półwyspie podoba mi się najbardziej dlatego postanowiłam ją uchwycić razem z Melody.

Ostatnio na laptopie znalazłam też parę zdjęć których chyba i tu podkreślam chyba, nie wstawiałam ich nigdy wcześniej. Jeśli tak to przepraszam za powtórzenie :/



 Ta, dużo no nie ? xD
Tyle chciałam.
Dobrej nocy ♥

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz