środa, 16 września 2015

Aktualizacja 16/09/15 Nowy Fort Pinta :D

Hey Kochani Czytelnicy ♥

Dziś środa co oznacza aktualizacje :)
Dziś dodali :
- Całkowicie nowy wygląd FP
- Nowe ciuchy w JCP ( klasycznie )
- Nowe zadania :D
- Powrót Raptora !
- Nowe położenie targu koni

Nowe FP

Ja osobiście jestem zachwycona nowy.m wyglądem Fortu Pinta :) Bardzo mi się podoba :D





A wam jak się podoba nowy wygląd FP ?

Nowe Ciuchy w JCP !

Oglądałam ciuchy i znalazłam mało :/ Więc innymi słowy ciuchy za bardzo do gustu mi nie przypadły . A wam ?

Nowe Zadania !

Wraz z nowym wyglądem doszły też nowe zadania :) Tym razem poznamy nową postać :D
Zadanie jest podzielone na dwa/parę dni . Dlatego jutro cześć druga tych zadań .
A teraz krótkie streszczenie zadania :
Na początek coś dla fanów szukania :) Czyli pomagamy Jamesowi znaleźć jego portfel . Po przeszukaniu wszystkiego , nie udało się znaleźć portfela a kiedy James chciał zadzwonić po Policie , zamiast komórki wyją banana . Zaczęłam chodzić za skórkami od banana i weszliśmy na trop małpki która na nasz widok zaczęła uciekać . I teraz coś dla mnie :) Czyli wyścig za małpką !
Małpa doprowadziła nas do nowej postaci :) Czyli Isabell Fig . Początkującą uliczną magiczkę . Isabel uczy nas sztuczki z kartami , a ja pomagam jej w urządzeniu pokazu magii .
Na tym zadanie się kończy i jutro będzie tego dalsza część :)

Powrót Raptora !

Wiecie kto powrócił ? Raptor ze swoim hitem ,, Hey Yo " Zaczynając od jutra będzie występowac co czwartek w JCP :)

Nowe Położenie Targu Koni !

Targ Koni rozkłada się w Zachodnim przylądku :D Już za tydzień go otworzą , dlatego już zarabiajcie szylingi jorvik lub sc na te cudeńka :)

Tyle mam do napisania w tym poście :)
Wy na ile oceniacie tą aktualizacje ? Ja na szóstkę z plusem :D

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz