środa, 4 listopada 2015

Aktualizacja 04/11/2015 Pociąg Duchów

Hey
Co tam ?
Zmęczeni po szkole ?
To ruszamy z aktu :D

Halloween to tak wspaniałe święto że SSO dało nam jeszcze tydzień do jego świętowania :D
Ale dodali jeszcze jedną atrakcję :D

Dziewczyna w lesie

Pamiętacie ją z zeszłego tygodnia ?
Moja babcia na pewno xD

Jeśli nie spotkaliście jej w tamtym tygodniu to nadal macie szansę ją poznać :D

Duchy, duchy wszędzie!

Jeśli pociąg miłości jest wycieczką do krainy miłości, to Pociąg Duchów jest najbardziej szaloną jazdą w Jorvik, której doświadczycie.








Targ koni


W tym tygodniu możemy gościć Edi i Ferdinanda w Srebrnej Polanie .
Kupiliście już coś ?

Radny kocha swojego kota!

Myślicie że to już koniec ?
Nie , zwierzęta naszych znajomych nadal lubią się chować
Tym razem jest to Kot radnego Nessie .
A oto nagroda

Nowy sprzęt dla Ciebie i Twojego konia

Nowe wyposażenie dla twego konia i ciebie
Czyli to co zwykle :D

Zdjęcie Aktualizacyjne 

W tym tygodniu mam już 21600 PD
Ach nie mogę doczekać się 18 poziomu ^^
Kiedy to nastąpi ?
Nie mam zielonego pojęcia :P

Potem dam wam linka do filmiku z aktu który dla was nagrałam :)
W tej chwili się renderuje w Sony Vegasie :)

A wam jak się podobała aktualizacja ?
Mi bardzo :)
Ciekawe co wymyślą za tydzień w święto Niepodległości :D
Akurat też 11 Listopada mam urodziny ^^
No i też będę świętować rok gry w SSO :D

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz