czwartek, 26 listopada 2015

Aktualizacja 25/11.2015 Coraz bliżej święta .... , Robaczki

Hey

Bardzo was przepraszam że wczoraj nie było postu ale nie dałam rady tego napisać , dlatego jest on dziś .
A więc w aktu ....

Święta z Radnym 

No Star Stable rozpoczęło wczoraj okres świąteczny .
Na chwilę obecną bez śniegu .

Ja obchodzę święto Bożego Narodzenia w SSO już 2 raz :)
W tamtym roku udało mi się zdążyć przed świętami i zrobiłam chyba wszystkie zadania z nimi związane .
Dlatego nie kupowałam nowych ciuszków lecz wyciągnęłam mój zestaw świąteczny z szafy .
No i wsiadłam na Milkę ( Na początku na Silver ale wywnioskowałam że Fiord jest bardziej świąteczny niż Morgan xD )
Zadania Świąteczne zaczynają się u Steva !
Jesteś Star Rider ? Na co czekasz !
Jeśli nie zrobiłeś jeszcze zadań to jedź i je rób ^^

Chyba każdy zna zadania więc zdjęć będzie nie dużo .



Tym czasem w Eponie ...
Pewien Profesor potrzebuje ( chociaż tego nie pokazuje ) twej pomocy na Lustrzanych Bagnach .

Jeśli chcesz zacząć to zadanie, musisz ukończyć te z poprzedniego tygodnia, gdzie rozmawiasz z Sunshine Joytree.T




Nasza Nagroda za pomoc :)

Więcej o aktu ?
Kliknij mnie ^^

Zdjęcie aktualizacyjne :

Dziś taki krótki post .
Mam nadzieję że się nie obrazicie xD
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz