poniedziałek, 2 listopada 2015

Ciąg Dalszy Halloween ?

Hey

Dziś SSO przesłało na swój kanał pewną rzecz
A między innymi co będzie w następnej aktualizacji :D
A mianowicie będzie to kontynuacja Halloween :)
Po tym co zobaczyłam mega się cieszę .
Bo wygląda to świetnie :D


Nie wiem jak wy ale nie mogę też doczekać się nowej miejscówki ^^
Kiedy ona będzie ?
To wie tylko zespół SSO
Z tego co wiem od innych ponoć DUD zostało otworzone w Listopadzie
Może z kolejną częścią Urodzajnych Hrabstw będzie tak samo ?
Tyle pytań ...
Po za tym już za dość niedługi czas będę grała w SSO już rok ^^
I na dodatek będzie to w moje 13 urodziny ^^
Ach ten miesiąc jak na razie świetnie się zapowiada

Jeszcze mały dodatek
Pamiętacie jak pisałam o rzeczach które ja bym dodała do SSO ?
Ostatnio tak myślałam i wymyśliłam że fajnie by było gdyby w SSO były opaski na włosy ;D
Wiecie w różnych kolorach i najlepiej dające 8+ jazdy bo ja bym w tym z chęcią jeździła .

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz