środa, 11 listopada 2015

Wszystkiego najlepszego dla mnie xD Rok gry w Star Stable Online

Hey !!!

Dziś jestem bardzo szczęśliwa :3
Głównie dlatego że dziś mam urodziny ^^
Ale nie tylko ja mam dziś urodziny .
Ma je też Caitlin bo to właśnie rok temu zaczęłam grać w SSO :D
Ale są tez inni ludzie którzy mają w ten wspaniały dzień urodziny , więc jeśli to czytasz i masz dziś urodziny to życzę ci wszystkiego najlepszego :3
No dziś też święto niepodległości :)

Z tej okazji napisze wam parę informacji o mnie czyli Julce oraz o Caitlin :)

Coś o Julce :)

1. Urodziłam się 11.11.2002 o godzinie 11:00 .
2. Nie mam drugiego imienia
3. Jedną z moich zalet jest nawet ładne rysowanie xD
4. Nie jeżdżę konno ale bym chciała
5. Jeśli chodzi o poznawanie nowych osób , zawieranie przyjaźni to jestem dość nieśmiała xD
6. Mam 4 wspaniałe przyjaciółki ze szkoły oraz 4 przyjaciółki poznane przez internet .
Jeśli ktoś koniecznie chce wiedzieć jak się nazywają to są to :
Wika , Wiola , Marta i Ania oraz Sally Oakblanket , Natalia Swordson ( Nesca ) , Cora Bluerock ( Limonka ) oraz Crystal Kittenborn ( Kawa )
7. Jestem ciemną blondynka o niebieskich oczach .
8. Dziś kończę 13 lat
9. Moje największe marzenia to : Spotkać jedną z moich przyjaciół z internetu w realu :D , Nauczyć się jazdy konnej .

To tyle ciekawostek o mnie .
Chce tylko dodać że ten rok był dla mnie wspaniałym rokiem :3
Poznałam ludzi dzięki którym bardziej poznałam siebie , założyłam bloga co stało się moją pasją .
Dziękuje wszystkim :3

Coś o Caitlin :)

1. Powstała dokładnie rok temu
2. Aktualnie ma 11 koni
3. Jej imię po polsku brzmiało by Caitlin Kociakowa-Góralodowa

Gdyby nie moi przyjaciele poznani przez internet to pewnie przestała bym grać w SSO ponieważ :
Crystal pocieszała  mnie gdy nie byłam jeszcze Star Rider i namówiła mnie na jego kupno .
Brooklyn Dogmuntain poznała mnie z Agatą Westcamp która poznała mnie z Sally więc gdyby nie Brooklyn nigdy nie poznałabym Sally ani Nesci .
Gdyby nie Agata nie miałabym konta na YT ani na bloggerze .
Gdyby nie Cora to nie byłoby większości filmów .

Jak na razie to tyle ale dziś na pewno będzie jeszcze post z aktualizacji :)
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz