środa, 18 listopada 2015

Epona nadchodzi ...

Hey

Cieszycie się ?
Ja tak bo już za możliwe parę minut/godzin będziemy przechadzać się po nowym otoczeniu  ^^
Na jakich koniach otworzycie Eponę ?
Ja myślałam komu zrobić ten zaszczyt i wymyśliłam !
Otworzyłam na niej GHV i DUD więc czas otworzyć na niej Eponę !
O kim myślę ?
O nikim innym jak Silver ! Mym andaluzie .
Okey już wiem na jakim koniu .
Ale moje przygotowania wymagają czegoś jeszcze .
Muzyka do filmiku .
Już mogę wam powiedzieć że będzie to Sun is Shining bo bardzo podoba mi się ta piosenka :)
Oczywiście jak zawsze wersja karoke z samą muzyką .

Dziś jeszcze zobaczyłam coś co mnie po prostu tak podnieciło !!
Co to ? Dwa filmy od Star Stable :
Jak ja jestem wdzięczna SSO za te polskie napisy *.*

W Star Stable Show poznajemy jeszcze jedną nową postać .
Dowiadujemy się też jakie wymagania trzeba spełnić by dostać się do Epony .
Ja je spełniam xD
Oraz Stacy pokaże nam początek zadań z Eponą .
Poznamy też datę wprowadzenia możliwości prowadzenia konia którym jest 16 Grudnia .

W oficialnym zwiastunie Epony zobaczymy na początku nowe intro SSO .
Fajne jest :)

Na koniec dodam że na blogu informacyjnym znajdziecie później informacje o tym kiedy będzie filmik .

Do następnego postu - Kefir ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz