środa, 11 listopada 2015

Aktualizacja 11/11/2015 / Zwiastun Epony , latawiec

Hey Kochani :D

Jak wam mija święto niepodległości ?
Mi bardzo fajnie , zważając na to że mam dziś urodziny i dostałam prezenty xD
Ale wróćmy do aktu :D


Budowanie latawca z Freją

Pamiętacie węża rzecznego ?
No to teraz czas na naprawę latawca !
Ale Freja potrzebuje przy tym twej pomocy
Jedź na farmę słonecznikowych pól i pomóż jej :D
W nagrodę dostaniesz spodnie :
Musisz być Star Rider i ukończyć zadanie, gdzie pomagasz Freji z wężem rzecznym...

Kot na gigance!

Jeśli tego jeszcze nie zrobiłaś to nadal możesz znaleźć kota Radnego :D

Targ koni

Targ przenosi się do Zachodniego przylądka .

Nwoe ubrania!

Tradycyjnie w JCP znajdziesz nowe ciuszki

Nowe pakiety Star Coins i Star Rider

Pewnie wiedzieliście już o tym wcześniej ale są nowe ceny Star Coins i Star Rider . Wejdź na stronę SSO i sprawdź nowe ceny ! Myślę nad kupnem star coins za 20 zł ...

Sprawdź nasz EPICKI program na YouTube!

Na kanale SSO pojawił się nowy program !
Star Stable Show !
Program prowadzi przesympatyczna Matilda .
Co w programie ?
Zwiastun Epony ! Wycieczka po biurze w którym chyba była Pani Ola
Chociaż nie wiem czy się przesłyszałam ale usłyszałam ze Eponę mają otworzyć 18 listopada . Ale prawdopodobnie się przesłyszałam .
Po za tym SSO będzie dla nas miało nowe newsy w niedzielę :3

Zdjęcie Aktualizacyjne 
Aktu na szybko !
Oto film z aktu :


Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz