niedziela, 1 listopada 2015

Lista Gier Caitlin Kittenberg / 2 Aiden i Jodie

Hey

Dziś kolejna część mojej listy gier
W tym poście kolejna piękna gra którą oglądałam ale nie grałam
A jest to :

Beyond : Two Souls 

Gra trochę podobna do Life Is Strange
W niej też się podejmuje wybory ale nie wpływają na przyszłość tak jak w LIS ( Life Is Strange )
Gra opowiada o dziewczynie o imieniu Jodie Holmes . Jodie od urodzenia połączona jest duchowo z postacią o imieniu Aiden .
Cała gra pokazuje życie Jodie
Etapy jej życia są pokazywane losowo

Pierwszym ,, rozdziałem " jest Prolog w którym nic nie musimy robić . Jodie jest w wieku 22 lat .
Zostaje przesłuchiwana przez policjanta ale Jodie nie odpowiada na jego pytania .
Potem wtargają siły które chcą powstrzymać ( zabić ) Jodie bo wiedzą że z Aiden'em jest niebezpieczna . Oczywiście Jodzie dzięki Aiden'owi się broni i wszyscy oprócz policjanta są tak jakby nieżywi ( bardzo ranni ) .
Drugim rozdziałem jest Eksperyment w którym Jodie ma 8 lat .
W tym rozdziale możemy użyć i poruszać się Aiden;em oraz Jodie .
Trzecim rozdziałem jest Ambasada w którym Jodie ma 21 lat
W nim Jodie musi użyć Aidena by wykraść pewne dane .
Czwartym rozdziałem jest Impreza Jodie ma wtedy 14 lat .
Jest wtedy na imprezie urodzinowej na której inni się nad nią znęcają i tu pojawia się wybór : Zemścić się czy zostawić resztę w spokoju
Rozdziałów jest naprawdę dużo .
Ostatnim jest rozdział ,, Czarne Słońce "
Jak wygląda Jodie ?

Jeśli jesteście zainteresowani grą i chcecie ją zobaczyć to możecie to zrobić na kanale
Nniezapominajki oraz JDobrowkiego
Gra jest bardzo fajna :)
A wy co o niej  myślicie ?

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz