poniedziałek, 7 grudnia 2015

Ach ten Grudzień ....

Hey wam .

Jak się macie ?
Powiem wam że ja nie zbyt super :/
Niedziela ( i wyjątkowo dziś ) to jedyny dzień ( dni ) w którym wchodzę na kompa ;-;
No nic .
Jakoś to przetrwam ( chyba )
Mam nadzieję że w ferie świąteczne wynagrodzę wam tą nie obecność :D
Ale żeby wam też teraz trochę to wynagrodzić to chce się z wami podzielić pomysłami :)
Oczywiście jeśli masz jakiś pomysł , wal śmiało , może okaże się super pomysłem ^^
Najpierw coś dotyczące nie sso
Pewnie każdy gra nie tylko w SSO .
Pamiętacie jeden odcinek Simsów na moim kanale .
Kiedyś też napisałam o nich posta :)
Otóż sprawa z nimi naprawiona ^^
Dodatku nie odratowałam więc jak na razie mam tylko podstawkę ale na święta będę miała jeszcze 2 akcesoria i pakiet rozgrywki .
Nie widziałeś odcinka ? Zazdroszczę bo nie był to super odcinek xD
Taaa ... Postanowiłam że będzie na mym kanale seria z The Sims 4 .
Jest to jedna z moich ulubionych gier więc czemu nie ?
Jednak nie będzie to challange ( chyba że chcecie ) tylko taka luźna seria
( Coś jak Czwarta Dynastia MaryKateAnPlay )
Ale nie mogę wymyślić tytułu .
Ale znam imię , nazwisko , miej więcej wygląd .
Moja simka będzie nazywać się : Julia Sims .
Sims to nazwisko które w simsach wybieram najczęściej , bo mi się podoba :D

Jeśli naprawdę się nudzisz to masz jeszcze linka do posta o simsach :
Kliknij mnie , albo nie !

Myślę o stworzeniu bloga o Simsach :) Co wy na to ?
Dajcie znać w komie . Komy motywują :)

Do następnego postu - Kefir

1 komentarz:

  1. A Nesca Sims :c GDZIE ?! GADAJ !! ZJADŁAŚ JĄ PRAWDA ?! X"D Czekam na 1 czy tam 2odc B))))

    OdpowiedzUsuń