środa, 23 grudnia 2015

Aktualizacja 23/12/2015 Powrót Historii Głównej ! Day - 1

Hey !

Dziś powrót historii głównej !
Yey !
Powiem wam że nieźle to się zapowiada .
Przynajmniej moim zdaniem .
Ach ... wspomnienia .
Nadal pamiętam rozwiązywanie Lisa Quest .
No ale nic , Lisa Quest jest za nami ( a przynajmniej za mną ) teraz czas na nowe zadania ! ( Które nazwałam Pandoria Quest )

Co dzieję się w Pandorii ?

No to czas na omówienie nowych zadań ^^
Nie wiem ile dni będzie to trwać ale tak na oko to chyba 3 .
Dziś omówię dzień 1 .
W tym czasie montuje się aktu na szybko jak cuś ^^
No ale przejdźmy do Pandoria Quest .
Początkowo spotykamy się z Lisą , Lindą i Alex w winnicy żeby omówić ostatnią aktywność kamieni runicznych .


Po rozmowie dostajemy zadanie aby obserwować Dark Core ( ich siedzibę )
na wyspie Padok . No ale nic ciekawego się nie dzieję .

Po tym dostajemy czasownik ( ten żółty zegarek , ja go nazywam czasownikiem )
Ale nasza postać słyszy wołanie o pomoc lasów - Sonja .
 Mówi nam że jeździła sobie ze swym koniem kiedy nagle on wystraszył się kamienia runicznego a że Sonja nie miała kasku ( Bravo Sonja ) to dostała wstrząśnienia mózgu .
Wskazała nam kamień :

Potem naszą koleżankę zawieźliśmy do weterynarza .
Następnie pojechaliśmy do Lindy żeby nam coś powiedziała o dziwnie się zachowującym kamieniu runicznym . Ta zaś wysłała nas do Alex . Lecz okazało się że Alex jest w Forcie Pinta u swojego brata James'a . Lecz on nam powiedział że jest w JCP i rozmawia w kawiarni z mamą .
Nie musiałam długo czekać na autobus bo jak tylko dojechałam na przystanek to on się już zbliżał do nas . Potem poszłam do kawiarni i zastałam tam Alex z jej mamą .




Powiem wam że zachwyciła mnie jej animacja ! Po prostu czułam że ona no jakby to powiedzieć ...
Żyje ? No nwm . Ale naprawdę niesamowita animacja :D
Po rozmowie Alex zajęła się nami i powiedziała co robić . Wysłała nas do Elisabeth .
Po czym Elisabeth wysłała nas do Frippa .
Musiałam go poprosić o pozwolenia na badanie kamieni runicznych .
Z tego co mówił Fripp nie dało się wyszukać czegoś dobrego . Mówił o myślach które mu przychodziły do głowy .
No i w końcu mam swoją różdżkę ! Emmm ... Jej ?

Okey dokey na dziś to tyle z zadań kolejna część zadań jutro !\
No ale to nie wszystko z aktu !

Nowe ubrania i wyposażenie !

Tradycyjnie w JCP znajdziemy nowe ciuszki :)

Świąteczna zabawa !

Święta w Jorvik nadal trwają . Jeśli masz ochotę pomóż innym się jeszcze przygotować .
No i nie zapominajmy że Jutro WIGILIA !No kto jej nie lubi ?
Spędzanie czasu z rodziną , choinka , prezenty ...
No nic życzenia prześle wam jutro wraz z specialnym świątecznym filmikiem :)

Targ Koni 

Już za tydzień otworzy się on w Srebrnej Polanie !

To tyle na dziś . Mam nadzieję że cieszycie się na wieść o Wigilii i świętach .
\Wesołych Świąt  .
Do następnego postu - Kefir ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz