czwartek, 31 grudnia 2015

50 Faktów o Juli !

Hey
Jako że Natalia Swordson nominowała mnie do tego
( dwa tygodnie temu ale ciii )
to postanowiłam to dać jeszcze w tym roku xD
A więc :

1. Nazywam się Julka
2. Mam 13 lat
3. Nie jeżdżę konno ale bym chciała :)
4. Chodzę do 1 klasy gimnazjum
5. Gram w SSO już rok
6. Nie lubię swojego głosu
7. Jestem ciemną blondynką z niebieskimi oczami ,
8. Na wielu zdjęciach wyglądam jakbym była ruda ;-;
9. Montuję w Sony Vegas pro 13 a nagrywam Bandicamem
10. Skończyłam podstawówkę z średnią 5.09
11. miałam 37/40 punktów ze sprawdzianu szóstoklasisty z anglika :) Zaś z polaka 15/21 ... Z matmy podobnie tylko że 15/20 .
12. Lubię uczyć się języków aktualnie uczę się Angielskiego i niemieckiego .
13. Moja ulubiona rasa koni w rl to konie fryzyjskie zaś w SSO konie Fiordzkie .
14. Widziałam SSO w nocy na własne oczy tylko raz i było to w marcu 2015 .
15. Moją ulubioną wokalistką jest Katy Parry a zespołem Fifth Harmony .
16. Moja ulubiona piosenka Katy to Roar zaś ulubiona piosenka Fifth Harmony to Sladgehammer .
17. Mam dwie młodsze siostry .
18. Mój ulubiony kolor to różowy .
19. Mój ukochany koń na SSO to Scarlett mój morgan .
20. Mieszkam w woj. Świętokrzyskim
21. Boję się latać samolotami .
22, Mam kota - Mysię Junior oraz Psa - Dyzia /
23. Urodziny Obchodzę 11/11/ tego samego dnia założyłam konto Caitlin Kittenberg .
24. Moje ulubione święto na sso to Haloween .
25. Moja ulubioną grą zaraz po SSO są Simsy . Oczywiście 4 część :)
25. W tej chwili mam na głowie dwie czapki urodzinowe ( te są na sylwestra ) i wyglądam jak Sarsa mimo że za nią nie przepadam :/
26. Lubię oglądać Barta Barkera i jego parodie . Moja ulubiona to Adel - Hello Parody .
27. Podobno ładnie rysuję .
28. W rl mam 4 najlepsze przyjaciółki zaś w SSO 4 .
29. Lubię uczyć się języków :)
30. Moja klasa liczy 20 osób ( łącznie ze mną ) 7 dziewczyn oraz 13 chłopaków
31. Zbieram moje zdjęcia klasowe od klasy 2 podstawówki.
32. Kiedy tylko zobaczę moje zdjęcie klasowe od razu chce mi się śmiać .
33. W żaden dzień szkolny nie kończę po pięciu godzinach .
34. Nienawidzę wtorków .
35. Moja przyjaciółka Wiola w wakacje przywiozła mi z Anglii kalendarzyk w formie klocków ( po angielsku oczywiście )
36. Jeden z moich najlepszych prezentów na moje urodziny była kamerka z wbudowanym mikrofonem na który złożyły się 3 moje przyjaciółki .
37. Lubię rysować postacie z kreskówek , filmów , gier .
38. Jestem nieśmiała
39. Uwielbiam siedzieć na przednim siedzeniu w samochodzie :D
40. Moja ulubiona czekolada to ta Karmelowa z Wedla :)
41. Posiadam skarbonkę żabę .
42, Nie lubię matmy , fizyki oraz Chemii .
43. Chciałabym robić spedpainty .
44. Chce kiedyś zrobić coś czego nikt wcześniej nie zrobił na Yt ...
45. Nie lubię chamskich ludzi . Chodzi mi nie tylko o hakerów .
46. Lubię oglądać/słuchać polskich wersji parodii jakiejś piosenki . Np. Pomidorowa :)
47. Kocham słuchać muzyki ^^ Nie tylko moich ulubionych wokalistów czy zespołu .
48. Nie umiem wytrzymać parę dni bez netu ...
49. Kocham śnieg i w rl i na SSO :D
50. Kocham pić pepsi i jeść chipsy xD

No , dowiedzieliście się trochę o mnie :)
Mam nadzieje że fajnie się to wam czytało :)

Do następnego posta - Kefir




2 komentarze:

  1. Kefirco ^^ Mieszkasz bardzo blisko :D Ja mieszkam w woj. podkarpackim ^^ A to tuż obok :DD

    OdpowiedzUsuń