środa, 30 grudnia 2015

Nowe Islandy już 6 Stycznia :D / Zajawki Star Stable #3

Hey !

Otóż to ! Kolejna zajawka od Star Stable !
Tym razem zobaczymy 3 nowe maści islandów :)
Akurat na święto trzech króli xD

Który wam się podoba ?
Szczerze to żaden nie trafia w moje gusty .
Żeby jakiś koń trafił w moje gusty musi spełniać moje warunki :
- Musi posiadać odcienie karej lub kasztanowej maści czyli od odcieni Blacky po odcienie Milki .
- Nawet jeśli nie ma tych odcieni maści ale maść ma dość zabawną , to może jeszcze być :)
Cóż ... wyjątkowo mogę potraktować ostatniego Islanda bo maść ma dość dla mnie zabawną .
No i jest w odcieniach maści Milki .
Może zaistnieć taka sytuacja jaką miałam z Harrym .
Kiedy doszły nowe Shire to żaden mi się nie podobał ale wyjątkiem był Harry .
Potem się do niego przekonałam więc zamiast czekać na Islandy kupiłam Harrego .
Nie muszę mówić ( pisać ) że do tego przekonała mnie Salthy :)
Nawet jeśli to nadal jestem za kupnem myszowatego Islanda i nazwaniem go Rainbowdash .
Bo czemu nie ? xD
Możliwe że tego nazwałam bym Carmel....
No ale jak na razie to tyle .

Mam jeszcze małe info dotyczące My Horses 2015 .
Postanowiłam nie robić tego filmiku ale tylko dlatego że równie dobrze możecie wejść na bloga i trochę o wybranym koniu poczytać .

Do następnego posta - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz