piątek, 18 grudnia 2015

Wytłumaczenia , plany .... i te sprawy ...

Hey

Kolejny post z wytłumaczeniem mojej nie obecności .
Otóż mam warunki do powrotu ale jakoś trudno mi się pozbierać .
Zapomniałam nagrać dla was aktu .... i innych rzeczy .
Nawet nie zabrałam się za filmik My Horses 2015 ;-;
Co do tego filmiku to planuje dać go w tym albo następnym tygodniu .
Najpóźniej 30 lub 31 Grudnia .

Co do Simsów .
Planuje je dopiero w Styczniu .
Jak na dziś to mam podstawkę i wszystkie możliwe dodatki .
( Dodatki a nie pakiety rozgrywki czy akcesoria )
Też nie wiem jaką postacią prowadzić serię .
Propozycje simek dam w którymś poście :)

Jeśli chodzi o aktu na szybko to nwm czy pojawi się z kontynuacji Historii Głównej .
Jeśli tak to podzielę ją na części , jeśli nie będzie ona opisana na blogu .

Planuje teledyski i inne rzeczy .
Muszę wyrobić też się z partami do Mepów .
A jestem aktualnie zapisana do dwóch .

Jeśli chodzi o Jorvik w parę minut to we wtorek będzie na bank :)
Obiecuje wam to i przepraszam że nie było w tym tygodniu .

Co robiłam przez ten czas ?
Zajmowałam się moimi ulubionymi czynnościami w SSO .
- Trenowałam Harrego
- Robiłam zdjęcia z zimą :)

Dam wam parę przykładów zdjęć :


mam jeszcze parę ale nie są obrobione .
Lecę robić zadanka z świat i zając się filmikami :)
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz