czwartek, 31 grudnia 2015

Rok 2015 w jednym poście :)

Hey :D

Dziś z uwagi na to że jest ostatni dzień roku 2015 postanowiłam napisać post o tym co wydarzyło się w tym roku :)
Miał to być film jednak Sony Vegas odmówił współpracy :)
Dlatego jest post :P
No to co ruszamy !

#1. 28 Stycznia zostałam Star Rider Lifetime :)

#2. 28 Lutego założyłam konto na YT oraz na bloggerze i zaczęłam pisać bloga .
Do tej pory uzyskałam 6 obserwatorów i prawie 5 000 wyświetleń .

#3. 14 Kwietnia dodałam mój pierwszy film na YT który w tym momencie uzyskał 178 wyświetleń i 9 łapek w górę . Mój kanał obecnie ma 123 subskrypcji oraz  7 201 wyświetleń .

#4 W Maju poznałam dzięki Agacie Westcamp Sally Oakblanket która jest jedną z moich najlepszych przyjaciółek . Dzięki Sally poznałam też Nescę ( Natalię Swordson ) która też jest moją najlepszą przyjaciółką i nwm co bym teraz robiła gdybym ich nie poznała :)

#5 W tym roku należałam do około 6 klubów w tym jednym moim .
- Bunny Protectors Legacy ( mój były klub )
- Water Aces Club
- Rain Enigmas
- Seal Hooves
- Tunder Ghosts
- Frost Hunters Club ( obecny klub )

# W tym roku zmieniłam fryzurę aż 5 razy .

# W tym roku kupiłam 11 koni .

Okey to na tyle z tego co pamiętam możliwe że jeszcze dziś napiszę post o 50 faktów o mnie :3

Do następnego postu - Kefir
Szczęśliwego nowego roku moje koteły :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz