wtorek, 1 grudnia 2015

Harry , info i te sprawy :)

Hey !

Co tam u was ?
Jak u mnie ?
Emm ... okey ? Chyba ?
Nwm ale mam dla was info !
Jak wiecie dziś jest 1 Grudnia :)
Nowy miesiąc ...
Tak właśnie jakoś sobie postanowiłam że 1 dnia miesiąca będę mieć info co chce w tym o to miesiącu zrobić .
Ale najpierw poznajcie nowego członka rodziny ....

NorthSoul - Harry :)

O to Harry nowy członek mojej zwariowanej rodzinki ^^
Kupiłam go 29/11 .
Ale z uwagi że nie miałam i nadal nie mam dużo czasu no to post o tym jest dziś .
Strona też powinna niedługo się pojawić :)
Więcej o Harry'm będzie na jego stronie :)

A teraz Info Miesięczne !

1. Ten tydzień zawalony mam sprawdzianami co oznacza dużo nauki a to oznacza mało czasu na kompie . Zważając że niestety muszę się przyznać ale walczę z uzależnieniem !
No zobaczymy jak mi pójdzie . Trzymajcie kciuki ^^
Czyli nie spodziewajcie się dużej aktywności na blogu i YT w Grudniu .
Co do Aktu na szybko to chyba połączę odcinki w całość i dam raz na Yt .

2. Planowałam Kalendarzyk Adwentowy na blogu ale z uwagi na to że może mnie  nie być często to dałam sobie z tym spokój . Może za rok ?

3. Postaram się o to aby jutro przynajmniej pojawił się post na blogu o aktu . Jeśli nie jutro to w czwartek lub w piątek . O aktu na szybko nwm . Ale się postaram :)

4. Planuje Mep z okazji 100 subskrypcji ^^ YEY ^^
Ale nadal rozmyślałam nad piosenką . Może wy macie jakieś propozycje ? :)

No jak na razie to tyle :)
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz