środa, 6 stycznia 2016

Aktualizacja 06.01.2016 Nowe kuce :D

Hey

Kupiliście nowe konie ?
No mnie nadal nie stać więc poczekam sobie trochę na moją Dashie xD
No ale co tam .
A więc co w atu ?

Świąteczna zabawa niech trwa !

Nadal mamy szansę na zrobienie zadań świątecznych :)
Dlatego ten kto ich jeszcze nie zrobił niech robi póki może

Nowe kuce islandzkie !

9/12 tamtego roku mogliśmy zobaczyć nową rasę - Kuce Islandzkie .
Dziś dodali kolejne 3 maści tych niezwykłych koni .
A oto i one :


Te oto konie kosztują tyle samo co ich poprzednicy .
Powiem wam że po obejrzeniu ich na własne oczy bardziej mi się spodobał ten który na tym obrazku jest na środku .
Jego maść jest taka dość fajna i zabawna :D
Myślę nad tym aby kupić jego ... albo ją
I to chyba on podbił moje serce :D
Ale nie jestem pewna czy nazwę go Rainbow Dash xD
Nie raczej inaczej .
No i nwm czy to będzie ogier czy klacz .
Ale chyba klacz :)

Nowe Wyposażenie 

Nowe ciuchy i wyposażenie znajdziemy jak zwykle w JCP .
Miłych zakupów .

Targ otwarty za tydzień 

Już za tydzień targ koni otworzy się w Wiosce Rybackiej w Dolinie Złotych  Wzgórz .
Ciekawe czy Edie i Ferdinand zagoszczą kiedyś w Eponie ...

To tyle z tej aktu !
Aktu na szybko nie będzie bo nie ukrywajmy dodali tylko ciuchy i konie .
Więc tak jakby nie ma co pokazywać w filmie .

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz