piątek, 1 stycznia 2016

Nowy Rok 2016 !!!! Styczniowe Info :D

Hey

Jak wam minął sylwester ?
Mi bardzo fajnie :)
Sylwester spędziłam na zabawie z rodziną więc nie siedziałam do północy na SSO
ale mogłam wejść na SSO około pół godziny po północy więc korzystając z okazji odpaliłam fajerwerki i zrobiłam noworoczne zdjęcie :)



Dość szybko miną mi ten rok ;P
W tym miesiącu będe jeszcze robić zdjęcia do mojego własnoręcznego kalendarza !
Tak .
Święta nadal trwają więc trzeba z tego korzystać i zrobić zdjęcie na grudzień .
I też parę ujęć z zimą na Styczeń i Luty .
No a wtedy kiedy skończy się śnieg zajmę się resztą :)

No ale koniec o nowym roku teraz co miesięczne info :)

1. Możliwe że dziś pojawi się film z wystrzeliwania fajerwerków ale nie obiecuje

2. Planuję do każdego mojego konia nagrać odcinek o nim i dać na jego stronę .
Wiecie że dajmy na przykład Harrego .
Tam wiecie : Pełne imię Harrego to Northsoul .
Jest on koniem rasy Shire itp.

Jak na chwilę obecną to tyle :)
Ciekawe co przyniesie nam ten nowy rok , czy będzie dla mnie przyjemny czy raczej uciążliwy .
Pożyjemy , zobaczymy
Do następnego posta - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz