sobota, 30 stycznia 2016

Moje pierwsze Q&A !!!

Hey :)
Pewnie się dziwicie co to za post :)
No ci co są tu z YT to wiedzą czemu .
Dlatego zapraszam cię na moje pierwsze Q&A :D
Informacje czemu i o co chodzi macie tu : https://www.youtube.com/watch?v=JNwUWlEOKzo&feature=youtu.be
No wiec tam w opisie macie też wytłumaczenie czemu tak i no zacznijmy Q&A xD

Misty

Q: Który klub był leprzy (chodzi o RE, SH, TG czy FHC)
A: Zdecydowanie RE :)
Q: Czo tam XD
A : No w miarę okey xD , tylko smutam bo ferie mi się kończą ;-;
Q: Wolisz AQH czy APH XD
A: I to i to , dla mnie te dwie rasy to jedno i to samo tylko APH maja inne animacje i maści
Q: Lubisz mnie? XD
A: Tak :)
Q: Ulubiony strój^^
A: Aktualnie takiego nie posiadam :)
Q: Czemu Caitlin Kittenberg
A: Kanał jest głównie o SSO a tam się tak nazywam .
Q;  Ulubiony koń na SSO
A: Scarlett - mój morgan :)
Q: Jesteś wo gule w jakimś klubie? :D
A: Tak w Perfect Gamers :)
Q: Jeździsz konno?
A : Nie , ale bym chciała
Q: Grasz w coś jeszcze oprócz TS4 i SSO?
A: Od czasu do czasu zagram w Minecraft ale bardzo rzadko . Kiedyś jeszcze grałam w Alicie Online ale mi się znudziła :/

Bianca Flowerweb 

Q: Jak zaczęłaś grać w SSO?
A: Siedziałam przed TV , zobaczyłam reklamę i tak to się zaczęło xD
Q: Najlepsza osoba jaką kiedykolwiek poznałaś?
A: Nie potrafię opisać jednej . Jest parę osób które naprawdę mocno wpłynęły na to co jest teraz i nie wiem co bym bez nich zrobiła :)
Q: Ulubiona muzyka?
A: Robin Shulz : Sugar :)
Q: Kto cię inspiruje?
A: Najczęściej piosenki , różne piosenki i zależy jaki mam humor .
Q: Dlaczego nagrywasz na yt?
A: Bo zaczęło mi się to podobać :D Zaczyna to być moją pasją . Nawet nie wiecie jaką radość sprawia mi jeden komentarz w którym ktoś piszę że to mu się podoba i że nie robię tego na marne :)
Q: Jakie było twoje pierwsze święta w SSO?
A: Haloween ale już końcówka bo Caitlin powstała przed aktu w których chyba kończył się okres Haloween .
Q: Dobrze ci idzie w szkole?
A: Źle nie jest . Moją naukę można wycenić na takie 4+
Q: Masz chłopaka?
A: Nie xD
Q: Ulubiony przedmiot szkolny?
A: Plastyka której nie mam w tym roku xD

Natalia Swordson 

Q: Nagrasz Let's Play z twarzą ? ;'D
A: Na chwilę obecną nie planuje takiej rzeczy :)
Q: Cieszysz się, że MEP szybko się zapełnił? :)
A: Tak i to bardzo ;D Nie spodziewałam się :) I zapraszam do nowego :) : https://www.youtube.com/watch?v=0AAzO_leP0w
Q: Ulubiony kolor?  ^^
A: Różowy , szary oraz niebieski :)
Q: Co cenisz w przyjaźni?
A: Szczerość :)
Q: Pokarzesz zdj ? B] HyHy
A: Może ...
Q: Masz w planach zrobić serial?
A: Tak ale nie z SSO
Q: Masz w planach zrobić jakąś niespodziankę? ;D
A: Jak na razie to nie
Q: Ulubiona rasa w sso jak i w rl ?
A: Konie Fiordzkie (RL) i Morgany (SSO) :)
Q: Chciałabyś jeździć konno?
A: Tak , tak i jeszcze raz TAK ^^
Q: Mieszkasz w domu czy w bloku?
A: W domu :3
Q: Jak nazywał się klub w którym najlepiej się czułaś?
A: Rain Enigmas :)
Q:  Miałaś kiedyś klub? Jak tak to jak się nazywał/nazywały?
A: Miałam nazywał się Bunny Protectors Legacy
Q: Kiedy następne Randomness'y? :')
A: Kiedy będę miała na nie materiał :)
Q: Masz jakieś zwierzę/zwierzęta domowe?
A: Mam : Kota i dwa psy :) ( drugi pies jest mojej siostry i dostała go z okazji jej wczorajszych urodzin )
Q: Twoje największe marzenie?
A: Mieć udane życie :D
Q: Gdybyś miała kopertę z datą twojej śmierci otworzyła byś ją?
A : Nie !! Boże broń mnie od takiej koperty !!
Q: Gdybyś miała możliwość nadać sobie imię, jak byś się nazwała?
A: Moje imię mi się podoba i nie zamieniałabym go na inne :)
Q: Lubisz swoje siostry? xD
A: No siostry powinno się kochać . Ta .. powinno ...
Q:  Kogo pierwszego poznałaś na sso?
A: Tak pierwszego , pierwszego to nie pamiętam ale taka którą pamiętam to Crystal lub Brooklyn Dogmuntain
Q:  Masz drugie imię? ;o
A: Nope
Q: Zrobisz Mashup?
A: Może ...

No to byłoby na tyle ;)
Jeśli wam się podobało to tu możecie zadawać pytania które chcielibyście o mnie wiedzieć a kiedy będzie ich dużo to kiedyś jeszcze zrobię Q&A .
A jak na razie to no ..
Do następnego postu -  Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz