poniedziałek, 11 stycznia 2016

Przyszłe imiona dla moich koni ... Post z Nudów

Hey :D
Jak tam ?
Co porabiacie ?
Ja nic szczególnego .
Ostatnio oglądałam dużo rzeczy na YT i tak sobie pomyślałam .
A może by tak , przepisać wszystkie możliwe imiona koni na kartkę i powymyślać nowe imiona .
Tak jak sobie powiedziałam tak zrobiłam :)
Polecam takie rzeczy na przyszłość osobom którym się nudzi a mają kupować konia ale nie wiedzą jak je nazwać .
Oto moje imiona :

CaramelCloud - Klacz aka : Carmel
BoyFriend - Ogier Aka : Tom ( nie pytajcie czemu xD )
CandyDrops - Klacz  Aka : Candy
CharmCrown - Klacz Aka : Charm
EchoMist - Klacz/Ogier Aka : Echo lub Misty
HoneyHeart - Klacz Aka : Honey
LimeLady - Klacz Aka : Limonthe
WindRider - Ogier Aka : Rider
MasterCarrot - Ogier Aka : Carruś
TwinTime - Ogier Aka : Tommy
CarrotCake - Ogier Aka : Carrot
LuckyLord - Ogier Aka : Lord lub Lucky
QuickSister - Klacz Aka : Quick
CoralRoyal - Klacz Aka : Coral
PopWish - Ogier/Klacz Aka : Dla Ogiera - Pip Dla Klaczy - Poppy
SparkSpell - Ogier/Klacz Aka : Dla Ogiera - Sparky Dla Klaczy - Spelsy
AutumnBoy - Ogier Aka : Autumn

Oto moje imiona .
UWAGA :
Jeśli w tej liście jest imię które nosi twój koń a ja twierdzę że ja je wymyśliłam to wiedz że ja nie znam ciebie , twoich koni więc nie wiedziałam że to nie jest mój pomysł .

No to co ? Podobają się wam takie posty z nudów ?
W sumie fajnie było coś napisać bo ostatni post był w środę .
Jak myślicie jakie imię najbardziej pasowało by do mojego przyszłego konia jakim jest :

No właśnie :)
W sobotę będzie już mój ^^
No , na tyle to dziś .

Do następnego postu - Kefir

1 komentarz: