czwartek, 14 stycznia 2016

Aktualizacja 13/01/16 Ostatnie Prezenty ...

Hey :D
Jak wrażenia po aktu ?
A może jeszcze nie zrobiliście tych cudownych zadań i z resztą ostatnich zadań związanych ze świętami .
Powiem wam że zadania robiłam dopiero dziś gdyż wczoraj włączyli SSO około godziny 21:00
a ja byłam zbyt zmęczona i chciałam już tylko wypić herbatę i pójść do łóżka ( a u mnie spanie o 9 wieczorem to coś nie spotykanego )
No ale jedyne co zrobiłam to nakarmiłam konie , pojechałam do JCP zobaczyć tego fryzjera oraz szukałam migdała w Srebrnej Polanie .
No ale przejdźmy do aktu !

Ostatni prezent Jorvik 

Pani Holdsworth ma dla ciebie zadanie z ostatnim prezentem :D
Opowie nam też historię o powstaniu tej tradycji .
I dostaniemy trochę jedzenia dla naszych koni :)
Zabawa z ostatnim prezentem ci si,ę spodobała i chcesz jeszcze raz ?
Nie martw się ! Szukanie prezentu nie jest tylko w Moorland , możesz je znaleźć też w :
- Jodłowym Gaju
- Dolinie Ukrytych Dinozaurów
- Nowej Grani
- Jarlahiem '
- Księżycowym Sierpie
- Wiosce Zachodni Przylądek
- Oraz na Farmie Marleya

Świąteczna Owsianka 

Robert ma migdała ! Chwila kim jest Robert ?
Robert jest chudym facetem który stoi w paru miejscach w Jorvik z owsianką w której jest migdał .
Jeśli znajdziecie Migdała będziecie mogli spełnić życzenie ( a raczej 3 życzenia )
Roberta spotkacie :
- W Miasteczku Srebrna Polana'
- w Księżycowym Sierpie
- w Nowej Grani
- Jarlahiem
- Zachodnim Przylądku
- Moorland
- oraz w Forcie Pinta
a mówiąc o Forcie Pinta ....

Wyścig Jamesa w sprzątaniu ...

James ma problemy ze sprzątnięciem świątecznych dekoracji .
No i będziesz musiała mu w tym pomóc
No ale przynajmniej coś dostaniesz :)
Rada Kefira : Jeśli masz konia do trenowania zabierz go ze sobą to dostanie za to trochę PD :)

Nowe Ubrania 

Tradycyjnie Nowe Ubrania w JCP .
No ja tak średnio mogę to kupować a czemu ? zobaczcie sami :
Mam niewidzialne suwaki i przyciski ,
Mogę przesuwać ale najpierw muszę ten suwak znaleźć a to nie jest proste jak szukasz ubrania i zostawisz suwak gdzieś na środku ...
Tylko w bluzkach i w tym sklepie tak mam .
Jeśli kliknę na przycisk tam gdzie powinny być spodnie , to będzie już normalnie .
A jak wrócę na bluzki , to jest znowu niewidzialnie .
Mam nadzieję że nie ja jedyna mam taki problem :/

Salon Fryzjerski w JCP !

Jorvik City Plaza doczekało się własnego salonu fryzjerskiego w którym fryzury są po 2 sc lub 50 szlingów Jorvik !
Niestety zawiodłam się na jednym ... są to fryzury takie które np. mamy na początek tylko za taką cenę . A ja myślałam że będą jakieś nowe ,,, no bo wiecie . Coraz częściej widuję się osoby takie same jak ty i trudno tu być unikalnym ... Mam nadzieje że w bliskiej przyszłości będą jakieś nowe włoski :) Nie to że ja zmienię ! O nie ! Ten Kefir jak na razie pozostaje Truskawkowym Kefirem !
Ale to co widziałam wczoraj ...

Takie tłumy na Lasku . To ja już się boje jak to wyglądało na ciastku ...

Targ Koni w Zachodnim Przylądku :)



Zdjęcie Aktualizacyjne :



Aktu na szybko 

Kliknij Mnie :3

To tyle na ten post :)
Jak wy oceniacie tą aktualizacje ?
Dla mnie jest fajna :)
W końcu jakieś zadania od DWÓCH TYGODNI !!!

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz