niedziela, 17 stycznia 2016

Sesja z Mrożonką

Hey :)

Co tam porabiacie w te Niedzielne południe ...
Ja trenuje sobie mrożonkę :)
Lecz dziś chciałam wam napisać i pokazać parę zdjęć z wczorajszej sesji z Mrożonką .
Wczoraj kiedy wytrenowałam Mrożonkę nie wiedziałam co robić .
Siedziałam i myślałam .
Wtedy powstał part do mojego mep'a

Potem też myślałam a głównie o tym :
- Do jakiej piosenki nagrać te sismy ?
Bo od jakiegoś czasu to jest moja najczęstsza myśl .
Jak myślę już o jakiejś to nie wiem jak się za to zabrać . Co muszę zrobić itd.
Może wy znacie jakieś fajne piosenki które akurat by się nadawały ?
Jeśli nie wiesz o co chodzi z tymi Simsami to tu masz link :
Obejrzyj , przeczytaj opis .
Kliknij mnie :3
Propozycje piosenek możecie pisac pod tym postem :)
- Jak nagrać party do mep'a Nesci żeby fajnie wyglądały ?
Taaa . Mam tyle pomysłów ale za nic nie wiem jak zrobić to co chce .
Po prostu jeszcze dużo muszę się nauczyć jeśli chodzi o SV .

Potem pojeździłam po Jorvik .
Pojechałam na starą farme Dews w Eponie i tam zrobiłam parę zdjęć :)







Pojechałam też w inne miejsca w Eponie :)
I chyba mi fajnie wyszły te zdjęcia .
Zainspirował mnie do nich filmik taki krótki film :

Film Autumn Westberg pt : Blogger
Ta historia zainspirowała mnie też do serialu z simsów i powoli zabieram się do jego nagrywania :)
Film polecam wszystkim ^^ Jest świetny ,

To tyle na ten post
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz