środa, 13 stycznia 2016

Co robię kiedy serwery zamknięte ?

Hey

Jak tam ?
Czekacie na aktu ?
Ja tak i to bardzo ...
Co oni tak robią długo że serwery są zamknięte dobre parę godzin ...
No cóż , trzeba czekać .

Co robicie kiedy serwery są wyłączone ?
Ja głównie odrabiam lekcję , rysuję ale wykonuje też prace na kompie .
Np.

Montuję jakieś odcinki jak daje radę to wrzucam na przykład dziś montowałam ( i montuje dalej ) Jorvik w Parę Minut

W playliście ,, Mep Parts " na moim kanale możecie w niektórych partach znaleźć linki do całych mepów :)
Są to głównie :
- Break The Rules
- Circus for a Psycho
- We no speak Americano
- Classic

Wymyśliłam imię dla nowego przyszłego członka rodziny w SSO a jest to :
FrostCake aka : Mrożonka .

To tyle na ten post .
Mam nadzieję że zaraz aktu będzie ^^
I mam nadzieję że się nad nią nie zawiodę ,

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz