czwartek, 24 marca 2016

Aktualizacja 23/03/2016 Wielkanoc 2016 nadeszła !

Elo wszystkim :D

Zobaczmy co SSO przygotowało dla nas w tym tygodniu ^^

Nowe konie!

W tym tygodniu przywitaliśmy 3 nowe maści koni.
Tym razem są to dwa angliki oraz kuc islandzki :)
Oto i one :

Od razu mówię że te konie są dość ładne zwłaszcza kary island który przypadł ki do gustu , jednak nie będę się wzbogacać o któregoś z nich gdyż po prostu nie zrobiły u mnie tego ,, Wow "
Ale jak mówiłam są one ładne :)

Kuca Islandzkiego znajdziesz w Nowej Grani i kupisz za 965 sc , Angliki za to znajdziesz w księżycowym sierpie a kupisz za 890 sc,

Wielkanocne poszukiwanie jajek!

Jak zwykle co roku , poszukiwanie jajek wielkanocnych.
Zabawa zaczyna się u Felix'a w Srebrnej Polanie.
Po zadaniach z Felix'em w większości stajni,miastach w Jorvik będziecie mieć takie mini-zadania z jajkami :)

Sekretne jajka wielkanocne

Oczywiście nie można zapomnieć o sekretnych złotych jajkach wielkanocnych :)
Znajdziesz je w 15 miejscach w Jorvik.
Miłego Polowanka :D

Targ Koni

W tym tygodniu jest w Stajni Jorvik
Przepraszam że nie ma tu zdjęcia jak zawsze ale po prostu nie miałam czasu i zrobiłam tyko zadania z Felix'em oraz zobaczyłam konie. Jeśli dam radę to zdjęcie może się dziś pojawi :)

Nowe wyposażenie!

W całych Jorvik zobaczysz sklepy świąteczne z dwoma sprzętami oraz maskami.
Oczywiście zamiast kupować możesz zrobić jak ja , wygrzebać coś z szafy,
No chyba że w SSO świętujesz Wielkanoc pierwszy raz.
Lub po prostu poszukaj złotych jajek , wtedy też możesz dostać ładne wielkanocne ubranka :)

Aktu na szybko

Jest w trakcie montowania , jednak tak mi się to nie podoba ( nie aktualizacja tylko to co zmontowałam ) że nie jestem pewna czy to wrzucę.
Nawet jeśli to nie miejcie mi za złe że wyszło to tak byle jak.
Powiem wam że mam pomysł na nową serie z aktualizacjami, będzie ona z moim głosem i będzie to polegać na tym że nagram aktualizacje jak zwykle. Potem dogram do tego swój głos i będę to komentować. Niestety nie wiem dokładnie kiedy będzie premiera pierwszego odcinka tej nowej serii.
Jak na razie mamy aktu na szybko :)



Tak pod koniec chce wam życzyć wesołych świat Wielkanocnych , smacznego jajka oraz mokrego dyngusa. Czemu pisze wam to teraz ? Bo nie jestem do końca pewna czy napiszę tu coś w Wielkanoc więc piszę tak na zapas :P

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz